poniedziałek, 4 stycznia 2016

Serce dla WOŚP

W ubiegłym roku zawaliłam ;) ale w tym roku udało mi się dołączyć do akcji 
 z czego ogromnie się ciesze :D 
Mój malutki udział to charms-serduszko , do  bransoletki "FLY ME TO THE MOON"

 No i oczywiście moje serduszko wraz z innymi charmsami zdolnych osóbek :D



I w tym roku do naszej akcji przyłączyła się cała rzesza wspaniałych osób, bo biżuteryjki dla WOŚP to nie tylko osóbki tworzące biżuterię, to również osóbki tworzące opakowania do cudownych dzieł, fotografowie, gwiazdy ,modelki, makijażystki i całe mnóstwo innych ludzi pracujących by wszystko grało, buczało i niosło się w świat ;)

Zachęcam zatem -nie tylko do podglądania i odwiedzania naszych  AUKCJI  ale i do licytacji tych wspaniałych przedmiotów wykonanych przez ogromną liczbę utalentowanych rąk i głów ;)
 


8 komentarzy:

  1. Super! Fajnie, że można pomóc i przy tym spełnić się artystycznie:) Serce piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje serducho cudne, misterne... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i piękna inicjatywa :)
    Pozdrawiam, M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepięknie wykonane serce. :D Mi i w tym roku nie udało się dołączyć. :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne serducho :) ja niestety zawaliłem już drugi rok :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)