czwartek, 17 grudnia 2015

Zabiegana..

Podobno Święta to czas radości, relaksu i zadumy..... hmmmm.... 
..... narazie to nie wiem co pierwsze robić (czy jak to się mówi w co pierwsze ręce włożyć ) ;)

Świąteczne kartki, ręcznie robione prezenty, a i kupnych trzeba było jeszcze poszukać, no tak i opakować by się je przydało , pomyśleć co by tu uszykować na święta , wielkie porządki i dekoracje i żeby nie zapomnieć o choince :D tak się nieszczęśliwie składa że przed samymi świętami ja i mój TŻ mamy dzień po dniu urodziny, więc jeszcze trzeba obmyślić słodkie wypieki dla gości i oczywiście je upiec (łooo matko i tona brudnych misek i foremek ) ;)

I w tych chwilach człowiek ma dość Świąt i tego natłoku rzeczy do zrobienia....
.......lecz kiedy przychodzą świąteczne życzenia od bliskich i znajomych , a pod choinką znajdzie się jakaś miła niespodzianka i zasiądzie się z całą rodziną do wspólnego stołu ... to człowiek czuje że jednak było warto gonić czas -jak dzikiego zająca ;) 

A to już ostatnia przedświąteczna praca ;)
Chyba najciekawsza nausznica jaką dotąd zrobiłam, 
a w sumie to komplet dla oceanicznego elfa :D
"Aquatic elwes"
Srebro i perełki naturalne .

 

9 komentarzy:

  1. Ja to się boję, że zapomnę któregoś prezentu wyjąć z kryjówki i nie znajdzie się ostatecznie pod choinką :D Nausznica rzeczywiście najlepsza z tych co u Ciebie widziałam. Akurat idealnie wpasowałaś się tym kompletem w mój dzisiejszy wpis, bo właśnie kończę post o perłach :D A na bransoletce ten zawijasek wygląda jak rybka! :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście wszystkie mam pochowane pod łóżkiem (łups i się wydało ;) )ale popakowane wiec się nikt nie dowie co tam w środku siedzi ;)to idę poczytać o perełkach :D

      Usuń
  2. Pięknie Ci wyszło, ja nie wiem tylko jak w nawale tyyyyylu obowiązków znalazałaś jeszcze czas na biżutki ;) Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik - cudnie się prezentuję :) A chciało by się coś jeszcze stworzyć, a tu niestety do ogarków trzeba będzie się przymierzyć no cóż taki nadchodzi czas ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezmiennie zachwycam się Twoimi cudami :) Przy okazji serdecznie zapraszam na noworoczny konkurs do mnie http://houseandstyle.blogspot.com/2015/12/noworoczny-konkurs.html, może znajdziesz coś pięknego i inspirującego i znów zgarniesz nagrodę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna!!! U mnie podobnie jak u ciebie Kochana, ale tak jak piszesz - warto!!!
    Białych, spokojnych, radosnych, rodzinnych i pełnych miłości Świąt Bożego Narodzenia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)