środa, 23 grudnia 2015

Świąteczny kadr


Tak ......dziś już czuję Święta :D choinka ustrojona, prezenty popakowane ;) małe niespodzianki do kilku fajnych osóbek rozesłane ;) (mam nadzieję że wszystkie dotarły ). 

Najprzyjemniej jest teraz wieczorem kiedy świecą różne lampeczki :D ...

...gwiazdka która dostałem od mojej kochanej Kasieńki.....


 Oczywiście te na choince i kottonki które kiedyś wygrałam ...
....również wprawiają w cudowny nastrój :D 
Mebelinko....zobacz i piękna gwiazdka którą od Ciebie dostałam również wesoło dynda na gałązkach i cieszy moje oko.


Mmmmm i ciasteczka korzenne, zapach unosi sie w całym domu :D 
Mam nadzieję że dam jeszcze rade dziś ozdobić ;)


I tym akcentem chciałam wam życzyć cudownych Świąt, 
pełnych fantasycznych prezentów, 
magicznych i pachnących choinką, 
a może i ciasteczkami ;)
 ale przedewszystkim radosnych i cieplutkich od serc najbliższych :D
Buziaki :*



8 komentarzy:

  1. Śliczna choinka ja bym ciasteczka pochrupała ale jak mus to mus trzeba zdobić :) Pogodnych Zdrowych i Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale koteł się zapatrzył na prezenty, pewnie się zastanawia który dla niego ;) Również życzę Wesołych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowych, pogodnych i pełnych ciepła Świąt Bożego Narodzenia ;-)) Wesołych Świąt !! Pięknie dziękuję za kartkę, za Tygrysa!! Popłakałam się ze szczęścia, Jesteś Kochana!! Bardzo mi Tygrys pomoże! Dziękuję ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie:) Dziękuję bardzo:) Radosnych Świąt oraz pomyślności w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny klimat :) super masz tą choinkę ! :) a prezencik dotarł, zaskoczył! i ucieszył :) dziękuje ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kinguś DOBREGO roku dla Ciebie i Twoich najbliższych, a ja dziękuję za świąteczny upominek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. cudną masz choineczkę, miło mi że śniezynka na niej się znalazła:) i Kinguś dziekuję bardzo za niespodziankę od Ciebie, Ty to zawsze mnie zaskoczysz! Było mi bardzo miło, chodź nie powinnaś mi już nic wysyłać!:):) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)