środa, 2 grudnia 2015

Pomysł na tablicówkę ;)

Tablicówkę uwielbiam używać do malowania naprawdę wielu rzeczy , 
już pomalowałam wieczka słoików , doniczki ,oczywiście  lodówkę ;) 
Jakiś czas temu poddałam też metamorfozie tackę ;) drewno pomalowałam antracytową farbą a dno tacy tablicówką, teraz będę mogła przesyłać na niej wiadomości  ;) 


A to nie koniec moich tablicowych prac...
Na rzut poszło tez pudełko kupione w "kiku" przecenione na jedyne 2 zł  żal było nie kupić  ;)

Wyglądało mniej więcej tak....

A tak po metamorfozie.....

Nie obyło się oczywiście bez przeszkód, gdyż literkę wycięłam z samoprzylepnego papieru,
 i niestety podczas nakładania białej farby papier się zmoczył i nie mogłam go odkleić :/ 
Musiałam zatem ja zmyć zmywaczem 
i od nowa namalować... tym razem wycięłam wzór w kartonie ;)

Efekt końcowy tak mi się spodobał że żałowałam że nie kupiłam i dla siebie ;)

8 komentarzy:

  1. pudełeczko jest rewelacyjne !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie to co Twoje śliczne pudełka ;) ale obdarowany był zadowolony , wiec myslę że nie jest zle ;)

      Usuń
  2. Super stolik wygląda i jeszcze pisać po nim można :) Pudełko świetne tylko czemu nabyłaś jedno, no czemu ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zupełnie nie wiem dlaczego więcej nie zabrałam ;)

      Usuń
  3. I tacka i pudełko nabrały charakteru!!e nie kupiłaś więcej niż jedno pudełko i to za grosze:-) ale tak przeważnie jest:-) a tak na marginesie to może wpadniesz do Poznania???11-13 grudnia jest festiwal sztuki i przedmiotów artystycznych i może mnie odwiedzisz na stoisku???zapraszam:-) może w tym roku uda Ci się dotrzeć:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne matamorfozy!
    Uwielbiam takie zmiany :)
    Pozdrawiam,
    Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie metamorfozy bardzo lubię :)
    Wyszło super!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Tablicówka jest świetna! Słyszałam, że można ją zrobić samemu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)