poniedziałek, 12 października 2015

Nowe podusie :)

Każdy ma chyba swoją listę chciejstwa hehe ;)....
.... ja mam na pewno....
... i bardzo się cieszę jak uda mi się kupić coś z tej listy za naprawdę atrakcyjną cenę, 
a jeszcze bardziej gdy mogę wykonać coś zupełnie sama :D
i tak właśnie było w tym przypadku ;).

Spełniłam aż dwie zachcianki, 
dekoracja z plusami i geometryczny zwierzak (wzór powstał na podstawie TEJ grafiki).



Mam tylko nadzieję że po praniu wzór nadal będzie dobrze się prezentował ;)

8 komentarzy:

  1. popieram:) wyszły świetne:) zwłaszcza misiu fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ;) proponuje prać wywinięte na 2gą stronę, moje się nie sprały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieki :D muszę jeszcze zrobić komplet na zmianę w podobnej tematyce, bo niestety ale białe jaśki bardzo szybko się brudzą ;) Pastelowy domku dzięki za rade na pewno skorzystam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne - misio w geometrii wygląda super :)
    Pewnie gotować nie można ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne poduszki! Zapraszam do siebie na bloga- niespodzianka czeka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)