niedziela, 13 września 2015

Szyju szyju...

Kupiłam ostatnio sporo białej bawełny i trochę fajnych materiałów w odcieniach szarosci i czerni ;) z postanowieniem uszycia dwustronnej pościeli ;) z jednej strony będzie biała a z drugiej w szare trójkąciki :D ....



... oczywiście za pościel się jeszcze nie zabrałam , pewnie dlatego że muszę ja uszyć z kilku kawałków (ma wymiary 200 x 220 ) ;) ale powstały za to inne uszytki ;) ....

.......kuchenny fartuszek :D , nie mogłam się oprzeć tym  myszkom ;)....




.... oraz kilka kuchennych ściereczek i pierwsze poszewki na jaski :D



i tym sposobem szarości i czernie rozpanoszyły sie po całym domu ;)

10 komentarzy:

  1. fartuch genialny <3 ,mogłaś z czarną lamówka zrobić byłby bardziej wyrazisty, ale i tak jest genialny bo ja kocham miki,uwielbiam te kolczyki od Ciebie,nosze je na zmianę z serduchami:*

    OdpowiedzUsuń
  2. I ja myszkę miki kocham ;) a lamówka biała bo to taka gotowa z metra która mam dostępną bez problemu ;) , szkoda że sam materiał nie jest czarny bo faktycznie mało wyrazisty ;) kurcze chyba mam pomysł na następny fartuszek , na pewno Ci się spodoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam z niecierpliwością:)bo mnie maszyna nienawidzi:(miałam 2 podejścia do maszyny mojej mamy i albo nitka mi się ciągnęła albo igła mi pękła więc odpuściłam:)

      Usuń
  3. ooo jak widzę KIngusia z drutu przerzuciła się na materiał;))Kochana mnie Twoje druciane dzieła zawsze powalały,ale widzę,że talent do szycia też masz wielki;)
    Oj jestem ciekawa tej pościeli,więc jakbym znowu zniknęła na jakieś kilka miesięcy,to napisz mi maila,że skończyłaś ;)
    Fartuszek superowy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bo ja wszystkiego po trochu a nic w 100% dobrze ;) mam nadzieje że jednak nie znikniesz, obym i ja też znowu nie znikła hihi ;)

      Usuń
  4. no w końcu ! :P jesteś ^_^ fartuszek przemyszowy :D śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem :D oby na dłużej ;) bo wiadomo jak to ze mną ;)

      Usuń
  5. Fajnie że jesteś z nową weną - materiały urocze to wspaniałe "uszytki" się zapowiadają :) Fartuszek cudny
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)