niedziela, 21 grudnia 2014

Szybkiego Candy wyniki

Jak szybkie Candy to i losowanie było szybkie ;)
Dużo roboty nie miałam ;) oczywiście nie zapomniałam że osóbki które w jednym z wcześniejszych postów podały propozycje nagrody mają dostać dodatkowy los :)
 Dziś sama robiłam za sierotkę ;) ,
 ale w obecności  komisji nadzoru :D
Krótka fotorelacja ;)......


i uwaga uwaga..... 

....na karteczce widnieje.....



......już sprawdzam ... warunki spełnione ...... KASIU ... Gratulacje!!

Kasiu prześlij mi proszę szybciutko swój adres 
oraz rozmiar nadgarstka na ciasno bym mogła dopasować bransoletkę .


A wam kochani ogromnie dziękuję za udział w zabawie, następnym razem postaram się by zapisy potrwały troszkę dłużej niż jeden tydzień ;)

Ściskam was mocno....Kinia

12 komentarzy:

  1. Dziękuję za zabawę, a zwyciężczyni Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawa szybka :) ale wygrana jest i to się liczy!
    Gratuluję Kasi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję ;) I dziękuję za zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo się cieszę :) już lecę przesłać adres :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję Kasi,a Tobie bardzo dziękuję za fajniutką zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja wam dziękuję za udział :* :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za super zabawę i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Kasi :)
    Ale ze mnie roztrzepaniec no przegapiłam ;) To ja czekam na następną zabawę tylko poproszę margines błędu większy o ciut ciut :))))
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję i dziekuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hej :) nagrody już do mnie dotarły i muszę powiedzieć, że jestem zachwycona :) całym sercem dziękuję :) i życzę szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)