niedziela, 14 grudnia 2014

Szybkie - URODZINOWE CANDY ;)


Tak jak obiecałam ogłaszam dzisiaj szybkie URODZONOWE CANDY
które będzie trwało do końca dnia 19.12.2014r.  
czyli do dnia moich urodzin ;)

Tego dnia przywita mnie nowa cyfra z przodu a mianowicie jest to 3 i właśnie tyle będzie prezentów dla was :D a oto i one....

Nr 1. Pięć czarnych gwiazdek z masy solnej które już wam TU  pokazywałam , na  jednej z strony według życzenia wygranej osóbki mogę coś namalować .


Nr 2. Bawełniana Eko Torba z grafiką jelonka :D TUTAJ możecie zobaczyć jak powstawała ;)


A nagrodą Nr 3. jest wykonana przeze mnie srebrna bransoletka - "Lampa Aladyna" z magicznym "Dżinem" ;) (Labradorytem), kto wie może spełni czyjeś świąteczne  życzenia :D bo w końcu święta to magiczny czas ;)


A teraz ZASADY:

1. Zabawa wyłącznie dla osóbek blogujących.

2. Wysyłka jedynie na terenie Polski ( osóbki z zza granicy również zapraszam, pod warunkiem że posiadają  Polski adres na który mogła bym im przesłać nagrodę).

3. Aby zapisać się , wystarczy zostawić komentarz wyrażający  chęć udziału w zabawie,

4. Oraz umieścić na swoim blogu banerek znajdujący się poniżej wraz  z odnośnikiem do tego Candy 
(będę sprawdzała :P ).

5. Zapisy przyjmuje do końca dnia 19.12.2014 r.




Oczywiście zgodnie z obietnicą osóbki które wcześniej zostawiły mi propozycję nagrody otrzymały dodatkowy los ;)

Wyniki ogłoszę 21.12 ,aby wygrana trafiła jeszcze przed Świętami ;)

Pozdrawiam.... Kinia

17 komentarzy:

  1. Nie ma tak źle z tą 3 z przodu ;))) Za chwilę czwarty rok mi stuknie z tą cyfrą z przodu i fajnie jest ;)))) Tobie też życzę samych fajnych dni z 3 z przodu! Ale to dopiero od 19-tego ;))))
    A na piękne prezenty oczywiście bardzo chętnie staję w kolejce! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę nie jest ważne ile ma się lat, najważniejsze na ile człowiek się czuję, a ja życzę Ci żebyś zawsze czuła się młodo i radośnie :) Przygotowałaś piękne prezenty na Candy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem tak - życie zaczyna się po 30-stce - wiem co mówię ;) A Tobie Kochana już teraz życzę:
    Szczęścia, co radość daje,
    miłości, co niesie pokój,
    zdrowia, co rodzi wytrwałość,
    wiary, która jest nadzieją
    wciąż nowych wschodów słońca...
    I oczywiście zapisuję się na Twoje słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :))) Przyłączam się do zabawy. Pozdrawiam.
    Baner na blogu: http://picot-picot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie do 3 z przodu pozostał niecały rok... Ale co tam :)))
    Życzę Ci, by w twoim życiu zawsze świeciło słońce, by to co piękne i dobre miało spełnienie w twojej codzienności, byś nieustannie odnajdywała radość w twórczym i kreatywnym podejściu do rzeczywistości :) Dużo dobrego i ZDROWIA!
    Z miłą chęcią ustawiam się w kolejce po wspaniałe nagrody :)
    Banerek już zamieszczony: http://evebellart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiniu, Kobieto! Trójka z przodu to życie przed Tobą! Genialny czas gdy przychodzi samoświadomość.
    Pięknych chwil, jednej po drugiej i chwytania ich bez wyjątku i bez pośpiechu. Tak żeby wycisnąć je całe na maksa! ;)
    Wszystkiego dobrego! :)
    Już linkuję.
    d.

    OdpowiedzUsuń
  7. Z trójką z przodu jest bardzo fajnie, bo już mamy sporo doświadczeń, w miarę ugruntowane życie zawodowe, czasem rodzinne a na pewno jeszcze wielkie pokłady energii do spożytkowania i tego Ci bardzo życzę
    i w kolejce staję, bo takie super upominki przygotowałaś :-)
    Pozdrówka cieplutkie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe prezenty przygotowałaś i staję w kolejce. Już od jakiegoś czasu mam trójkę z przodu:))

    Życzę Ci wszystkiego najlepszego. Dużo weny twórczej, czasu na przyjemności i spełnienia marzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ponieważ mam 6 z przodu, to życzę wiele dobrego co najmniej do 6 z przodu:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Trójeczka z przodu to powód do dumy ;-)) Wszystkiego najlepszego juz dziś z tej okazji, spełnienia marzeń!! Skoro o marzeniach... ja bardzo marzę, ale bardzo marzę i się ustawiam w po te moje marzenia ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję i spróbuję szczęścia :) Przy okazji proszę Cię o namiary do wysłania wygranych u mnie rogaczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z przyjemnością się zapiszę:) Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  13. wow wspaniałe nagrody :) zgłaszam się z ogromną chęcią :)
    obserwuję jako: Kasia
    baner: modawedlugkasi.blogspot.com

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. po pieeeerwsze to wszytskiego naj naj naj !!!! dużo kreatywnych pomysłów :)

    a po drugie to oczywiście się zapisuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. no kochana: sto lat sto lat niech żyje żyje nam!!! no to witam w gronie 30stek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochana udalo się! Zdazyłam :) Wszystkiego naj!!!! Staję po cudeńka :) eh ostatnia:/ ma się ten nie fart :D zima jest może będzie poślizg i mimo wszystko coś się uda złapać za ogon :)

    OdpowiedzUsuń
  17. :(przez brak komputera ominęło mnie Candy:(a takie cudowności rozdawałaś:)ale to nic:)i tak mam od Ciebie cudeńka,z kolczykami się nie rozstaję:)bransoletki rzadziej bo w gastronomi ciężko z nimi pracować:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)