poniedziałek, 1 grudnia 2014

Robaczki ;)

Od jakiś około 2 miesięcy mam nowych domowników i to całkiem sporą gromadkę ;)
Są to trzy patyczaki (choć w sumie one nie są moje, tylko maja u mnie dożywotnią miejscówkę hehe ;)) , oraz cztery  Straszyki australijskie ;) Takie małe fajne pieszczochy  :P
Owady zawsze wzbudzały we mnie zainteresowanie , no może poza osami, szerszeniami i im podobnymi- bo akurat mam na ich punkcie fobię ;)- z reszta ja bardzo lubię nietypowe zwierzęta domowe ;)

A to moi pupile ;) tylko się nie przestraszcie :D



A to jeden z moich podopiecznych :D "Straszyków australijskich " hodowałam go od "mrówki"- bo tak wyglądał jak wykluł się z jajeczka ;) i choć jest już całkiem spory, to jeszcze dużo mu brakuje ;)
 


Szkoda tylko że moje zwierzaki dożywają ok. roku :/ 



Niektórzy uznają ze są obrzydliwe ;) ale to nic, ja i tak nadal będę uważać że są niesamowite , piękne i intrygujące :D

Karaluchy pod poduchy ...... ;)

15 komentarzy:

  1. Zdecydowanie intrygujące, wzbudzają zainteresowanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością każdego kto mnie odwiedzi ;)

      Usuń
  2. Fajni ci Twoi pupile ;) Patyczaka na żywo widziłam, fajne stworki ;) ale straszyka jeszcze nie miałam okazji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Straszyki sa jeszcze ciekawsze :D fajnie się poruszają , udają trochę liścia na wietrze ;)

      Usuń
  3. Urocze maluszki :) Zawsze podobały mi się patyczaki. Ale za to straszyki widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I sa od patyczaków ciekawsze, troszkę więcej sie ruszają ;)

      Usuń
  4. Ale fajne, w szczególności te straszyki - wyglądają jak papierki na nóżkach:D Takie pocieszne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Możemy podać sobie dłonie, w związku z nietypowymi zwierzątkami domowymi - od niedawna mam w domu ślimaki (niestety zapomniałam ich łacińską nazwę co przy okazji tu nadrobię). Jest ich kilkadziesiąt, są malusie i są karmówką dla Zdzisława i nie wiedziałam, że ślimaki są takie szybkie o.O
    Twoje Pupilki urocze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. O , takich jeszcze nie widzialam . syn kupiłsobie patyczaka ale długo nie po żył.
    Cudne one są. Jak suche liście;)

    OdpowiedzUsuń
  7. łał takowych jeszcze nie widziałam - inne zastanawiające, a zarazem ciekawe - ale i tak fajnych masz nowych domowników :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW! Niesamowite są. Wglądają bajkowo:) Rzeczywiście szkoda, że nie żyją dłużej, bo się człowiek przywiązuje jednak do zwierzątka:/ W każdym razie są zjawiskowe i jak z innego świata:)
    Pozdrowienia:))

    OdpowiedzUsuń
  9. o nie nie nie!!to nie dla mnie,nie wzięłabym do ręki:)są piękne ale tylko zza szyby:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)