środa, 3 grudnia 2014

Miedź i bawełna...

No to dzisiaj trochę biżuteryjnych tworków które powstały już jakiś czas temu :)

Miedź jest bardzo fajnym materiałem i uważam ze ma ona swój charakter i urok , taka alternatywa dla srebra ale tylko jak się nie jest uczulonym na metale  ;) 

I tak powstała drobna bransoletka z karneolem ....


 .... oraz dwie nausznice, z hematytem.....


........ oraz z spinelem.


Powstała również na szydełku bawełniana bransoletka- ta poleciała do sympatycznej osóbki ;), ale sama mam identyczną :D świetnie wyglada z rzeczami w sportowym stylu  , jak i do jeansów i t-shirta ;)

 

11 komentarzy:

  1. aaaa moja bransoletka ^^ moja moja :) jest bardzo fajna :) teraz jej jeszcze nie bede nosić bo dlugie rękawy tylko by ją chowały ale niech tylko przyjdzie wiosna ^^
    a brnsoletka i nausznice z miedzi jak zawsze piękne i delikatne

    OdpowiedzUsuń
  2. Zarówno miedź, jak i bawełna, świetnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam nieustannie Twoją twórczość, a szydełkowa bransoletka jest ekstra!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cud biżtki! Zwłaszcza bransoletka :) A ta bawełniana też super! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniała bransoletka, ma wdzięk! Nausznice śliczne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet bizuteryjny a do szydełkowej bransolety to można zrobić opaskę i w ogóle dużo kombinacji:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trafiłam tu przypadkiem, ale zostanę podziwiać Twoje prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna biżuteria i bardzo fajna wyplatanka w tej ostatniej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Miedziana biżuteria, fantastyczna :) Szydełkowa bransoletka - również bardzo sympatyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szydełkowa bransoletka bardzo fajna i milutka, ale Twoja biżu zrobiła na mnie największe wrażenie. Szczególnie nie mogę się napatrzeć na tą bransoletkę! Magia po prostu.
    Tak tu u Ciebie fajnie, że zostaję na stałe:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)