czwartek, 25 grudnia 2014

Kochani jak wam mijają święta ?? :D 
Mam nadzieję że pod choinka znaleźliście wymarzone prezenty :D 

U mnie chwilowo na tapecie powstają słodkości  " 3-bit " oraz "Brzdąc" którego robię po raz pierwszy, oby tylko wyszedł :/ a w między czasie sosik tatarski :D mniam mniam ;)

Wesołych Świat :****


Jeszcze Jako bonusik pokażę  piękne jeleniowe  grafiki które ostatnio wygrałam u Oli z blogu "Po prostu piękne rzeczy" za które ogromnie dziekuję. 
Cieszą chwilowo moje oko w kuchni i saloniku, bo docelowo mam dla nich inne miejsce  :D




Ściskam.... Kinia!!!

10 komentarzy:

  1. Kiniu, niech Ci te Święta mijają w pięknej (i pysznej!) atmosferze! Wszystkiego dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci cudownych Świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowności!!wszystkiego dobrego i dużżżo weny twórczej na Nowy Rok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudna choineczka, grafiki przepiękna, a w kuchni szalejesz Kochana :) Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekna masz choineczkę,lubię takie klimaty.
    Kinguś życzę Ci wspaniałego Nowego Roku i samych radości każdego dnia;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak świątecznie:)

    Pozdrowienia!:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna choinka i gratuluję wygranej :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Halo! jest tu kto?:-) Widzę ciszę:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)