piątek, 12 grudnia 2014

Eko torba


Dzisiaj w ruch poszła maszyna do szycia :D i tak powstała w 100% bawełniana torba na zakupy ;)
ma szerokie denko - aby była bardziej pakowna :D




Uznałam jednak że czegoś tej torbie brakuje ;) i przypomniałam sobie o świetnym patencie u Oli z blogu "O Zebrze"  na zrobienie wzorków na poduszce :D miałam użyć tego wzoru na poszewce, ale pomyślałam że świetnie się sprawdzi na torbie :D  


Do wykonania potrzebna jest taśma klejąca, farba do tkanin oraz gąbeczka :D
Taśmą wykleiłam ramkę oraz wzór jaki ma powstać na torbie  i zabrałam się za nanoszenie farby gąbeczka :D 




I tadam.....




Ale teraz trochę mi żal..... czego??!!
 Rozstać się z Tą torba!!! , bo wykonałam ja jako drugą nagrodę w moim Candy ;)
Mam nadzieje że się wam podoba :D


A w niedzielę dowiecie się co będzie nagroda nr. 3 (czyli ostatnią) , i właśnie wtedy ruszy moja zabawa :D

To do niedzieli ;)




11 komentarzy:

  1. Czad!!!! Cudny jest ten wzór z jeleniem! No po prostu boski!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D to zapraszam w niedziele, będzie candy ;)

      Usuń
  2. uf bo już myślałam że mnie coś ominęło ;)
    Torba fajowa - świąteczna ma się rozumieć :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. modny motyw i pięknie wyszło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Torba jest super, idealna na zakupy - nie tylko świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fenomenalna, a na candy już czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo jaka fajna torba! Świetny wzór :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)