środa, 10 grudnia 2014

Coraz bliżej Świeta.....

...... odczułam to nie tylko na sklepowych witrynach ale i na waszych blogach ;) wiec postanowiłam również wziąć się do roboty....... i zabrałam się za świąteczne wypieki :D


Nie , nie.... to nie są ciasteczka ;)  tylko gwiazdki z masy solnej, niestety trochę się wybrzuszyły w czasie pieczenia,  nie wiem jednak dlaczego, może tak ma być , ale  jakoś mi to bardzo nie przeszkadza ;) TUTAJ znalazłam przepis :D 

A potem zabrałam się za malowanie , postanowiłam  że maja pasować nie tylko jako ozdoba na święta ale i do wykorzystania na co dzień......

...... więc pomalowałam je farbą (pod ręką miałam akurat tablicową ) na czarno , a na brzegach namalowałam z obu stron białe ramki, środki nie zostały puste jak widać ;) ....




....nie mogło również zabraknąć jelenich motywów, które oczywiście znalazłam w necie....



  


 .... a tak prezentują się na moim "świątecznym drzewku"  razem z cottonkami które kiedyś wygrałam :D...





 Mam nadzieje że gwiazdki wam się podobają, bo pięć z nich będzie nagroda w moim nadchodzącym już niedługo szybkim candy...




Ściskam.... Kinia!!!!

13 komentarzy:

  1. ej jak to to nie są ciasteczka... :( .... :P a tak smakowicie wyglądają ;p po za tym świetnie wyszły pomalowane farbą na czarną :) to kiedy to Candy ?:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet smakowicie pachniał piekarnik ...przypieczoną maka.... :D A Candy już tusz tusz.... ;)

      Usuń
  2. hej ale cundnie!! drugie zdjęcie skojarzylo mi się z klimatem filmu/serialu "walking dead" :P w [ozytywnym sensie bo uwielbiam go.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również oglądam ten serial :D mówisz że czarne trupy próbują przedostać się na druga stronę barykady ;)

      Usuń
  3. Fajny pomysł :) takich jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne gwiazdki super wyglądają w te renifer-ki :)
    Drzewko oj fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne, ja dzisiaj zamierzam piec prawdziwe ciasteczka świąteczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są przepiękne, zwłaszcza te z motywem jelonka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)