czwartek, 27 listopada 2014

No a dzisiaj papierkowo ;)

Jak już wiadomo, uwielbiam robić notesiki :D chyba to przez ich mała formę ;) na dużej przestrzeni Ciężko mi się skupić hihi ;)

A oto kilka z nich które poleciały już w świat ...








 ....uwielbiam też zdobić pudełeczka na biżuterię, oczywiście jak tylko mam na to czas ;)


A teraz OGŁOSZENIE!!!!!!

Niedługo  przyszykuje dla was Candy ;) 

Na razie jeszcze nie mam pomysłu na nagrodę
wygrana będzie jedna- ale na pewno prezenty będą 3,
za każdą  dziesiątkę mego życia ;)

Napiszcie proszę co chcielibyście dostać ?? 

może notesik, albo malutka tablicę, a może poszewkę na jasia z namalowanym wzorem , coś biżuteryjnego lub szydełkowego ??
Czekam na wasze propozycje, bo tylko od was zależy co będzie można wygrać ;)

Każdy kto przed ogłoszeniem Candy napisze mi pod tym postem co chciałby ode mnie otrzymać dostanie dodatkowy los w nadchodzącej zabawie!!!
Zaznaczam tez ze nadchodząca  zabawa bedzie jedynie dla osóbek z Polski, bądź do których moge wysłac przesyłke na Polski adres ;)

Ponieważ ta data zbliża się coraz szybciej, to i zabawa z pewnością będzie ekspresowa hehe ;) 
 Zatem wyczekujcie, bo nie znacie dnia ni godziny :D

20 komentarzy:

  1. Przepiękne notesiki... Najbardziej mi się podoba ten z ptaszkami. Cudowny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Korespondentko masz może jakaś propozycje nagrody zbliżającego się candy ?? dostaniesz za to dodatkowy los :D

      Usuń
    2. Nie potrafiłabym wybrać jednej rzeczy, bo wszystko u Ciebie piękne :)) Jak tu wybierać? :) A może candy niespodzianka? :D

      Usuń
  2. Idę sobie od góry i widząc pierwszy notes powiedziałam,że jest cudowny i pewnie najpiękniejszy z kolekcji,ale jak schodziłam na dół,to zobaczyłam kolejne piękności i sama nie wiem który bym wybrała;)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne notesiki i nawet jeden mam ;D !
    co do Candy - WSZYTSKO! no dobra :P ewentualnie jak już musze wybrać zagłosuję na poszewkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi ;) poszewka pewnie z motywem kota ?? ;)

      Usuń
  4. SĄ CUDNE I KAZDY MA W SOBIE COŚ:) AHH TE 30 LAT...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wpadam z rewizytą :). Piękne notesy tworzysz! - gratuluję pomysłu :)
    Pozdrawiam serdecznie!
    Marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej ale się ciesze z odwiedzin :D

      Usuń
  6. Świetne notesy i jak pięknie ozdobione :)
    haha ja się piszę w ciemno: notesików nigdy za wiele i to takich pięknych- taka tablica mała świetna sprawa a i biżuterii się nie oprę ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. O jej jak zobaczyłam ten z rameczka i motylem pomyślałam: ten najcudowniejszy ale gdy tylko oczom okazały się ptaszki i ten kot z oblizywaną łapka słów mi zabrakło. Powaliło mnie i zamarłam w bezruchu wpatrzona w to cudo!!!

    Ha już guzik miałam i będę go jeszcze mieć (!!!) tylko muszkę troszkę poczekać niestety. Zapragnęłabym od ciebie coś delikatnego i kobiecego a jednocześnie z "pazurem" :P tylko sama nie wiem co?? Cos co będzie na lata, lub miało być (czytaj oferma swoje zgubiła :P). Poduszka tez fajna lub pokrowiec na phona?? ale wybredna jestem. Twoja wina, tak zdecydowanie Twoja bo tyle fajności robisz że czlowiek głupieje i najchętniej wszystko by chciał!
    Buziaki!!!
    PS. 30 to najpiękniejszy wiek!! Ze zmarszczki... że coś doskwiera.. że tu i tam coś za dużo, za mało że wisi.... :D Bzdura!!! jesteśmy piękne! Kreatywne, mądre i .... a tutaj poczytaj
    http://mumandthecity.pl/30-powodow-dla-ktorych-fajnie-miec-30-lat/

    OdpowiedzUsuń
  8. Podanie nagrodowe będzie rozpatrywane :D
    Co do 30-stki , ja i tak się czuje jak bym miała 18-scie po raz któryś tam ;)
    ......... i no ten........ właśnie...... jestem piękna , inteligentna, kreatywna......... i w dodatku baaardzo skromna :D a jak...... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne notesiki :) Ale gdybym miała wybierać, to chyba coś z Twoich biżutków, bo to głównie dzięki nim zaczęłam tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że biżutek jakiś się znajdzie wśród nagród ;)

      Usuń
  10. Trzydziestka to cudowny wiek! Bo życie się zaczyna po trzydziestce, uwierz mi!! ;-)) My wówczas rozkwitamy dopiero, ale ciii, bo sie wyda :P ;-))
    Notesiki są cudowne, każdy inny i nie powtarzalny.
    Cóż od Ciebie bym ja chciała?? Wszystko, hihii ;-)) Tabliczki jeszcze nie mam :p hihii ;-)) no bo wszystkiego innego nigdy NIE za dużo ;-)) zawsze nie dosyt ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z pewnością z każdym rokiem człowiek jest mądrzejszy :D
      He he .... człowiekowi zawsze wszystkiego mało ;) co zrobić taka nasza natura :D

      Usuń
  11. Cudowne notesiki! Takie urocze, miłe dla oka malutkie formy z małą ilością dodatków, a jak pięknie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)