poniedziałek, 17 listopada 2014

Hey how ya doin’

Bo u mnie wszystko ok ;)
Trochę mnie wymiotło z bloga (przez to niewiele tez do was zaglądałam) i  nawet nie wiem kiedy tyle czasu zleciało ;) ale jakoś tak było tysiąc innych spraw i rzeczy do zrobienia ....

Ale dziś uznałam ze jest powód by napisać :D  więc jestem :D i mam nadzieję że nie będę się już tak ociągała z pisaniem kolejnych postów ;)

A co jest powodem dzisiejszego wpisu???!!!
Dokładnie rok temu 17 listopada ogłosiłam zabawę PODAJ DALEJ  ;)
 i już wtedy zaplanowałam że swoje upominki wyślę- no właśnie na sam koniec  terminu  ;) a miałam na to calutki rok :D licząc że dziewczyny zupełnie zapomną o upominkach ode mnie i będą zaskoczone przesyłką ;) 
Mam nadzieję że  się udało (bo dokładnie dziś dotarły paczuszki) :D 
a Mru mru oraz Dalia Klaudia nie są złe za mojego małego psikusa ;)

No to teraz na nie kolej by ogłosić u siebie zabawę :D


Przy okazji pokażę wam karteczkę  którą już dawno temu  wykonałam z okazji  Ślubu moich znajomych , oraz  podwiązkę która ofiarowałam Pannie młodej :D

:*






2 komentarze:

  1. no właśnie dawnnno Cie nie było:)karteczka przepiękna jak i podwiązka:)Panna młoda pewne szczęśliwa że miała taką piękną podwiązkę
    a tak przy okazji to zapraszam do Poznania 5,6,7 grudnia na targi przedmiotów artystycznych-w tym roku się przypominam;) mam nadzieję że nas odwiedzisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wiem że przepadłam :/ strasznie mi wstyd , ale się poprawie ;)
      Dzieki za info, no mam nadzieje ze w tym roku mnie nie ominą targi i do Ciebie zaglądnę :D

      Usuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)