sobota, 10 maja 2014

Papierkowo

Dziekuję za tyle przemiłych komentarzy pod ostatnim postem :* postaram się teraz  pojawiać regularniej ;)

 A dziś zaległości-tym razem papierkowe ;)
Najpierw przepiśnik który zrobiłam dla siebie :D nie jest tak ładny i staranny jak ten pierwszy ;) i brakuje mu jeszcze przekładek w środku, ale sprawuje się bardzo dobrze :D w końcu nie musze przepisywac przepisów z netu -tylko moge je sobie poprostu wpiąc :D


 oooo i jeszcze mały notesik .... który powstał dzięki materiałom od Iluszki :***




A w następnym poście  - mała wyprzedaż moich biżutków ;)


13 komentarzy:

  1. Masz talent kochana.. Chyba coś od Ciebie kupię :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, takie przepiśniki się sprawdzają. Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. no proooosze ktoś tu szaleje z papierkami teraz i to w pięknym stylu! śliczniutki przepiśnik a notesik piękny!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zawsze podziwiam takie przepiśniki, tylko zastanawiam się jak on się sprawuje w praktyce, bo ja to bym pewnie podziwiała tylko z zewnątrz :)
    Chętnie rzucę oczkiem na wyprzedaż ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię gotować,więc nie zbieram przepisów,natomiast bardzo mi się podobają wszelkiego rodzaju notesy na przepisy.Twój jest super.Mnie oczarował ten mały notesik,jest bardzo ciekawie skomponowany i taki niebanalny;)

    OdpowiedzUsuń
  6. są świetne i w jakim fajnym klimacie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczności, w papierowych świecie idzie Ci tak samo świetnie jak w świecie biżuterii :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiśnik jest świetny, notesik... kapitalne notesiki tworzysz, wiem, bo mam ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj:) Ciesze się, że drewniane plasterki Ci się spodobały:) Dziękuję za miłe słowa a'propos Mili:)) Prawda, że koty to super Stworzenia?:) Serdecznie pozdrawiam:) ..po kociemu mrrr:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny przepiśnik! Ładne kolorki ;) A notesik uroczy :D

    OdpowiedzUsuń
  11. przepiśnik jest bajeczny, jestem nim zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)