wtorek, 6 maja 2014

No i znowu nausznice ;)

No to czas na kilka srebrnych  nausznic ;)

Nowa wersja "Empty space";




powstała tez inna odsłona "Małej gałazki" oraz "Suonataru" tym razem w wersji ze sztyftem ;) ;




oraz zupełnie nowe nausznice z turkusem ....

malutka "Cyan flicker";


i cos zupełnie innego-"Fucus"
Dlaczego innego??!! ponieważ wszystkie nausznice powstawały z jednego kawałka drutu bez użycia lutu, tym razem jednak postanowiłam stworzyć coś bardziej rozbudowanego :D i myślę że wyszło całkiem fajnie :D






23 komentarze:

  1. Piękne! Ta maleńka słodka :) Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zwykle - cudowne! ♥ ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Te kolczyki wyglądają magicznie ;D Już sobie wyobrażam jak jakaś wróżka albo elfka biega z takimi po lesie ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi te kolczyki tez kojarzą się z elfami ;) Takie bajeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne te małe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudeńka, prawdziwie koronkowa robota!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne! Nawet nie wiedziałabym, które wybrać - wszystkie śliczne :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne ale najmniejszy podbija moje serce!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudeńka,ta maleńka jest przepiękna :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. I którą ma wybrać? Wszystkie obłędnie piękne i mistrzowsko wykonane!!! A na żywo prezentują się jeszcze lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe nausznice ;-)) każda niepowtarzalna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Stęskniłam się Kinga za Twoimi pracami;)
    Powiem Ci kochana,że podziwiam i chylę czoła przed Twoimi zdolnościami.
    Kurcze jakie to musi być trudne,tak równo wszystko pozawijać i powyginać.
    Wszystkie są piękne,ale ta maleńka mnie oczarowała;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawe i oryginalne!
    Pozytywne pozdrowienia z www.decustyle.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Przez lata byłam maniaczką kolczykową . Mója kolekcja liczy niezliczoną ilość kolczyków i dawno już przestałam się nimi zachwycać ale to co zobaczyłam właśnie u Ciebie jest genialne! Nausznica z turkusowymi kamykami jest zjawiskowa i zapragnęłam właśnie taką mieć!!! Jest jakaś szansa?
    Idę dalej zwiedzać Twojego bloga.
    Pozdrawiam.
    Aga
    http://wloskieslonce.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej ;) Szansa jest i to nawet bardzo duża, gdyż turkusowa wciąż jest wolna ;) wiec jak coś to pisz na klamaja@tlen.pl ;)

      Usuń
  15. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  16. Strasznie mi się podobają te nausznice :) muszę kiedyś spróbować swoich sił i je zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjne są , świetne są i bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)