niedziela, 13 kwietnia 2014

Wymianka z Karoliną :D

Ale ten czas leci już chyba z miesiąc minął od wymianki z Karolina z bloga Nitkowy Świat :D
a ja nadal sie nie pochwaliłam skarbami które dostałam ;) a dostałam ogromna paczkę przecudnych rzeczy :D : kolorowe filcowe kuleczki, prześliczne kwiatowe broszki, filcowy naszyjnik, niesamowita biedroneczkę :D juz się Karolinie przyznałam że przyczepił się do niej magnesik ;) i drepta  po mojej lodówce :D a to nie koniec .... w paczuszce były jeszcze śliczne kawoszki do kompletu który wcześniej już od niej dostałam :D , fantastyczna torba na zakupy, zawieszka-serduszko, przydasie i przepiękny lampionik :D który obecnie stoi w moim odnowionym saloniku :D
Dziękuję Ci kochana za przecudna wymiankę :*

A o to wszystko razem :D

zdjecia są zapożyczone z blogu Karoliny
A co ja Karolince wysłałam... ;)
Kilka przydasi, dwie bransoletki ,
 oto jedna z nich :D wykonana z miedzi i srebra


do kompletu powstał tez pierścionek z perełką z miedzi i srebra :D


no i nie mogło zabraknąć notesiku ;)



8 komentarzy:

  1. Piękności otrzymałaś, a Twoja biżuteria znów zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielką przyjemność sprawiła mi nasza wspólna wymianka ;-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna wymianka - notesik uroczy :)
    Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  4. Kinguś, pięknych Wielkanocnych Świąt Ci życzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa u mnie i życzenia :*
    Kochana idziesz jak burza, świetnie się rozwijasz, trzymam kciuki, bo piękne rzeczy tworzysz! ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję wymianki, piękne wytworki ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)