piątek, 21 marca 2014

Przepadłam ;)

Witajcie kochani... znikło mi się na trochę ;) 
ale przez jakiś czas walczyłam z pyłem, tynkiem i farba hehe ;) i pochłonęły mnie blogi wnętrzarskie , i strony internetowe w poszukiwaniu rożnych rzeczy potrzebnych do domu ;)

Czas w końcu nadrobić duuuuuuże zaległości :D i odkurzyc troche tutaj ;)

Na początek moje ulubione  nausznice  ;)

Nausznica ze sztyftem wykonana z srebra i jadeitów- "Blue Rili"


oraz kolejna z sztyftem z miedzi i hematytu "Wiggly"




powstała również miedziana nausznica z niebieskim jadeitem


miedziana wersja "Plum"  która trafiła do niezwykłej osoby :D
 do nausznicy był jeszcze w komplecie sztyfcik przypominający oczko na dole nausznicy ;)


a także srebrn
a wersja "Karan yave"


oraz "Morska Piana" w wersji z jaditem w kolorze morskim


i nie wiem czy juz była pokazywana miedziana ..."Mała Gałązka" z labradorytem 


Ściskam mocno...

18 komentarzy:

  1. No kawał czasu Cię tu nie było :) Widzę, że w takim razie dużo się dzieje :)
    A nausznice świetne wszystkie!

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie dawno Cię nie było a tu proszę bawisz się w remoncik...no ale widzę że o biżu nie zapomniałaś .przepiękne nausznice choć to nie mój styl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam! Piękna kolekcja nausznic ;-)) są wspaniałe ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne -świetnie prezentują sie na uszach :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Doczekałam się Twojego powrotu:) śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. o no wreszcie jesteś! zastatanwiałam się ostatnio co się stało z Tobą?:( a to remoncik macie - współczuje :) a nausznice są śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Znowu takie cudowności!!!!! Zakochałam sie w Twoich nausznicach:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie, że ogarnęłaś "kurz" i już jesteś :)
    Nausznice piękne! Chyba bym się nie mogła zdecydować gdybym miała wybierać ;))
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te Twoje nausznice :) niby podobne ale każda inna i każda śliczna

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj zaginęło Ci się Kinga a ja nawet poszłam Cię szukać;)))
    Jak na blogu Karoliny zobaczyłam Waszą wymiankę,to pomyślałam sobie,że mój bloger znowu płata figle i nie pokazuje niektórych postów.
    Okazało się,że Cię dawno tutaj nie było;)
    Cudne są te srebrne nausznice,a zresztą co ja gadam,że srebrne,wszystkie są jedyne i niepowtarzalne;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojej, jakie to jest cudne!!! Jak to to się zakłada? :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)