środa, 1 stycznia 2014

Z fabryki Mikołaja cz. 2 - ostatnia

W fabryce powstały też inne przedmiociki...
Choć w szyciu najlepsza nie jestem ;) to zrobiłam kuchenny fartuszek


No oczywiście przy pracy miałam pomocnika ;)


nie zabrakło również biżuterii w rożnych technikach....

Bransoletka- sznur koralikowy  z kocim wzorkiem i ręcznie zrobionymi srebrnymi końcówkami ;) skorzystałam z tego samego wzoru co ostatnio ;)


Małe sutaszowe kolczyki...




Oraz miedziany komplecik z którego jestem bardzo zadowolona ;)





15 komentarzy:

  1. Powiem (a raczej napisze ;) cud, miód, Malina!
    Pozdrawiam -Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko piękne, ale miedziany komplecik jest po prostu the best :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudny fartuszek, zdolna z Ciebie kobietka :)
    Miedziany komplecik jest fantastyczny.

    Przy okazji, życzę Ci Kochana aby ten rok był lepszy niż poprzedni i przyniósł same radosne dni.
    Spełnienia marzeń !

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudeńka Mikołaj stworzył ;) a miedziany komplecik jest obłędny - wiem co mówię i jeszcze raz dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za życzonka, również życzę twórczego Roku 2014, a ten miedziany komplecik cudny jest!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten miedziany komplet jest absolutnie genialny :)
    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten fartuszek jest piekny i miedziany zestaw również!
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna biżuteria i fartuszek uroczy :))) Kotki cudne - mizianko dla pupila ;)
    Wspaniałego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku !!!!Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne prezenty!! Sama nie wiem, z którego bym się najbardziej cieszyła :))) Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie ! ja tez chce taki fartuszek :D tak ciężko jest znaleźć taki malutki jak ja ;P sutaszowe kolczyki śliczne a ażurow biżutka poprostu boska ! taka delikatna

    OdpowiedzUsuń
  12. Fartuszek świetny! Biżuteria wiadomo wspaniała, miedź w przedstawionych pracach najmocniej mnie chwyciła za serce, ale pewnie dlatego że mam wrażenie jakby na szydełku była wykonana ;-))

    OdpowiedzUsuń
  13. Fartuszek piękny a bransoletka z kotkami świetna choć ja nadal zachwycam się łańcuszkowym splotem z ozdobami Twoich splotów bo boskie są!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Miedziany komplet absolutnie cudowny! Trafił w moje serducho! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ive thought about posting something about this before. Good job! Can I use part of your post in my blog?
    You have a fantastic site you have! Wonderful job!
    Best Cricket Games
    Bocce Ball Game
    Body Building Games11

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)