czwartek, 19 grudnia 2013

Wyniki Candy

Wczoraj (a w zasadzie to było już dzisiaj) ;) spisałam listę uczestników, rano ją pocięłam , 
karteczki poskładałam, ale zachęcić Maćka do współpracy było cięzko , 
patrzył na te karteczki niewzruszony  ;) 
Myślę sobie -no chyba nie będzie zwycięzcy ;) ,
ale zamieszałam trochę papierkami 
i patrze się przez ten obiektyw czy w końcu mały książę kogoś wylosuje, 
udało się- po chwili machnął łapką i jedna karteczka oddzieliła się od reszty :D
a zwycięzcą okazała/ły się....




Proszę prześlijcie mi szybciutko adres na klamaja@tlen.pl 
żebym mogła jutro rano wysłać paczuszkę ;)

Reszcie na pocieszenie przesyłam ciepłe buziaki :**

Kinga ;)

19 komentarzy:

  1. ale super losowanko!!gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i dziękuję za zabawe :) Pozdrawiam ciepło :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. kooooteeek ^^
    no a zwycięzcom gratulacje :)

    p.s. koooteeek ^^ mrrrr

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje dla wylosowanych.
    Pozdrawiam słonecznie i przedświątecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki za zabawę - pomizjaj słodziaka za uszkiem :))
    Gratuluję wygranej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zacznę te panie o jakieś czary podejrzewać - co chwilę coś wygrywają. U mnie wygrały Candy, a na ich (jej?) blogu widziałam, że nie tylko u mnie! Dziewczyny - macie nakaz gry w totka, na pewno Wam sie uda:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :) Niezłe losowanie ;) następnym razem też którąś z moich kocic do tego zaprzęgnę ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach te łapki Maćka ;-)) Gratuluję Szczęśliwym Wylosowanym i dziękuję za miłą zabawę ;-))

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje Szczęściarom:)Dziekuję za zabawę i czekam na nastepną:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. o jej dziękuję dziękuję dziękuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zycze zdrowych, spokojnych i radosnych Świat Bożego Narodzenia, oraz samych dobrych dni w nadchodzącym Nowym Roku.
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  13. Maciek jest superbohaterem posta:-) jest boski szczegolnie oststnia focia ja sie zawstydzil:-) gratulacje dla zwycięscy:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję i wcale nie będę ukrywała, że zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Could you please tell me which blog template did you set ? It looks very good
    A Macbook laptop is a good pick for my 14 years old daughter? I appreciate your answer
    Figure skating games
    Flag Football Games
    Football Games

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)