poniedziałek, 23 grudnia 2013

Wesołych Świat :*

U mnie fabryka Świętego Mikołaja idzie pełna parą,
 ja dzielny Elf ciężko pracuję by prezenty znalazły się na czas pod choinka ;)
Dzisiejszy dzień umilił mi cudny prezent od przyjaciółki oraz wesołe gwiazdeczki 
od Balerinki :D 



Gwiazdeczki już zawisły  na pachnących gałązkach......ach święta już ... tuż tuż....


I tym akcentem chciałam wam życzyć- spokojnych i radosnych Świat,
ciepła w sercu, spokoju w duszy i uśmiechu na twarzy ,
..... a jak będzie trzeba, to i rózgi na dupę ...... 

Kinia 

24 komentarze:

  1. Na rózgę nie zasłużyłam ;-)) Również i tu życzę Tobie Spokojnych i Radosnych Świąt ;-))
    P.S. Kociaki masz piękne ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję :*
    Wzajemnie - Wesołych Świat! :))

    OdpowiedzUsuń
  3. mrucząco ciepłych i przytulnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe i włochatych ;) kocie kłaczki rządzą ;)

      Usuń
  4. Rózgi powiadasz ;) ... może i tak :)
    Wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rózga tylko dla tych niegrzecznych ;)

      Usuń
  5. Zdrowych, spokojnych Świąt, spędzonych w gronie najbliższych i wszystkiego co najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne prezenty! :)
    Dziękuję :) Dla Ciebie również wspaniałych, rodzinnych, uśmiechniętych, niespiesznych Świąt... :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Spokojnych, wesołych Świąt Kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Marzeń o które warto walczyć.
    Radości,którymi warto się dzielić,
    przyjaciół z którymi warto być
    i nadziei bez której nie da się żyć ... życzy http://paulaaart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownych Świąt Bożego Narodzenia,
    rodzinnego ciepła i wielkiej radości,
    pod choinką dużo prezentów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pod choinka głównie znajdowałam koty :*

      Usuń
  10. Choinka cudna, gdzie Ty ją znalazłaś, ja w tym roku mam sztuczną ;(
    Wspaniałych Świątecznych chwil - kissssssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi wzięłam ostatnia srebrna bidulkę jaka się ostała ;) krzywa tu i tam , ale to nic ;)

      Usuń
  11. Kinguś życzę Ci cudnych i niezapomnianych świąt;))

    OdpowiedzUsuń
  12. I really enjoy the way your page looks. I think it is awesome. If you dont mind me asking, what template is this site? Thank you.
    Curling games11
    Beach volleyball games
    Empire hockey games

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)