piątek, 6 grudnia 2013

Mikołajkowo

Nie wiem czy pamiętacie, jak przy ostatnich scrapkach wspominałam o pewnej cudownej osóbce która obdarowała mnie górą przydasi??!! :D
Tą osóbka była nie tylko bardzo zdolna ale i przesympatyczna Iluszka :D
Ilonka poprosiła mnie o wykonanie na Mikołajki dla córki nausznicy, a w sumie to dwóch ;) :D
 Ja się bardzo chętnie zgodziłam, i zaproponowałam wymiankę za trochę przydasi :D
I pewnego dnia puka listonosz, 
a tam wielka paka,
 ja rozdziawiam oczy, 
odpakowuję i nie dowierzam :O
Jednocześnie się cieszyłam i wzruszyłam :)
Przez chwilę podejrzewałam że Ilonka zwariowała ;)
Najpierw długo macałam, wyciągałam wszystko oglądałam,  
jak przez chwilke do siebie doszłam, to mysle ... zrób zdjecie .....
zrobiłam :D i patrzcie ..... 


... i co, nic dziwnego że oniemiałam, prawda ?! 
O tylu przydasiach to nawet nie marzyłam-stemple, wstążki, kwiaty, tekturki, album i całe mnóstwo papierów  :D
Dostałam jeszcze piękna kartkę z świątecznymi życzeniami, która stoi na półeczce :)
A Iluszcze bardzo dziękuję, bo poczułam się jak mała dziewczynka, która dostała masę prezentów pod choinką ;) :******

18 komentarzy:

  1. Świetne, zwłaszcza stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Grzeczna pewnie byłaś;) Więc Mikołaj przyniósł cały wór prezentów:)
    zawodkobieta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. No jak Ty Kinguś jesteś taka miła,sympatyczna i grzeczna,to się nie dziw,że takie dostałaś prezenty;))
    Poza tym wszystkie Ilony to fajne dziewczyny;))
    Pozdrawiam ciepło;)

    OdpowiedzUsuń
  4. och no piękne prezenty dostałaś :) wiesz jak to jest dobro wysłane do nas wraca ;) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostano właśnie rozglądałam się za jakimiś stempelkami. Świetny prezencik dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Klamajo Kochana te przydasie nawet w połowie nie są w stanie wyrazić mojej wdzięczności za Twoje obłędne nausznice, szydełkowe kwiatki i koroneczki!!! Szkoda, że nie widziałaś radości dziewczyn... A tak na marginesie - nausznica zrobiła furorę w szkole córki, więc spodziewaj się kolejnych zamówień ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygraj notatnik różowo-błękitny w romantycznym stylu, idealny upominek pod choinkę!

    http://www.studio-mody.com.pl/konkurs-wygraj-przepiekny-notes-wykonany-metoda-metoda-scrapbookingu/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha jak pięknie i jak dużo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D
    To czekam na Twoje cuda z wykorzystaniem przydasi :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Alez cudowne rzeczy dostałaś... nie dziwne, ze oniemiałaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie dziwie się że oniemiałaś, takie cudeńka:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. mnóstwo cudnych przydatnych rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jeżeli masz ochotę na więcej prezentów zapraszam do mnie na świąteczne candy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za zapisanie się na nasze powitalne Candy :) i zapraszamy do odwiedzania oraz komentowania bloga
    (http://www.e-kaleta.blogspot.no)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna wymianka, widziałam u Iluszki Twoje nausznice :)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  15. Imponujące, a nausznice widać robię furorę! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)