wtorek, 3 grudnia 2013

Koronkowa robota

Już trzeci raz wzięłam udział w duuużej wymiance na Fb , tym razem była to wymianka Mikołajkowa :D Wylosowałam  - świetna sutaszystkę-  Djenke ;) która na moje nieszczęście doskonale  sobie radzi tez z palnikiem i technika wire- wrapping... jedyne co mi pozostało to szydełko :D i tak powstał dla niej komplecik z srebrnego drutu zrobiony na szydełku ;)



Dołączyłam jeszcze dwie podkładki pod kubeczki oraz podkładka pod garnuszek  zrobioną z domowego tzw. zpagetti ;) o TUTAJ macie tutka jak taką włóczkę zrobić ;)

Ja na swój wymiankowy prezencik jeszcze czekam, ciekawe od kogo będzie :D


Praca na szydełku z drucikiem jest trochę trudniejsza niż z kordonkiem i paluchy strasznie bolą, ale warto się pomęczyć dla takiego efektu  :D
Przy okazji warto zajrzeć do zdolnych artystek które świetnie sobie radzą z drutem i szydełkiem :D
Uwielbiam  prace Koronki Iwogg
Świetna jest też Jola Gazda 
oraz oryginalne prace Moniki Talarek 
Można znaleźć również wielu twórców zagranicznych, tworzących w tej technice  :
itd...

22 komentarze:

  1. Wspaniały komplet wykonałaś ;-)) Jestem pełna podziwu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cały miesiąc był na zrobienie wymianki a ja jak zwykle na ostatnia chwile ;) tym bardziej sie ciesze ze sie podoba :D

      Usuń
  2. Przepiękny komplecik zrobiłaś!!! Jestem oczarowana nim :D Jest boski co tu dużo mówić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Łał!!! Nawet nie przyszłoby mi do głowy, że można przerabiać drucik na szydełku! Efekt jest zjawiskowy! Podkładki też wyglądają pięknie! Jestem przekonana, że Twoje prezenty wzbudzą zachwyt :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekła mnie bransoletka od momentu gdy tylko ją zobaczyłam! :) pierścionki to nie moja bajka ale też jest cudny, no na prawdę chyba się muszę nauczyć czegoś podobnego

    OdpowiedzUsuń
  5. wow, nigdy nie widziałam czegoś takiego! zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW ! Bladego pojęcia nie miałam, że można tak drut na szydełku, czego to ludzie nie wymyślą ;-) Zjawiskowo to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej, piękne!! Delikatne a zarazem wyraziste, będą sie pięknie się prezentować :) Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. wow coś cudownego :D ta bransoletka jest idealna :D jak ja Ci zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Super - też talentu zazdroszczę i podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kinia teraz to przebiłaś samą siebie. Ślinię się dosłownie do tego kompletu!

    OdpowiedzUsuń
  11. aaah biżuteria jak zawsze u Ciebie przepiękna , delikatna taka filigranowa że aż bym sie bała nosić takie cacuszko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Sliczny!!! Bransoletka jest przepiekna!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziewczyno brak mi słów by opisać Twój talent i wyrazić swój podziw!!! Jesteś genialna!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. łał to tak tez można powaliłaś mnie tą bransoletką :))))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoja koronkowa biżuteria jest niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny koronkowy komplet !!!
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  17. To nawet szydełko drutem mozna potraktować, no proszę, czego to ja się na starość dowiaduję :)
    A swoją drogą to piękny efekt, naprawdę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)