poniedziałek, 16 grudnia 2013

Jest cudnie :D

Ostatnio w skrzyneczce spotkała mnie ogromna niespodzianka :D jak sama nazwa mówi nie spodziewałam się w zasadzie nic dostać ;)  wzruszenie ogromne było jak zobaczyłam od kogo te przesyłeczki :D od Karoliny - Nitkowy Świat przyszła karteczka z świątecznymi życzonkami :D
A od Dorotki - Qsłońcu, dostałam pakę cudnych przydasi- były w niej papierki, kwiatki, wycinanki i inne różności , oraz cieplutki liścik :* :D 



Dziękuję wam kochane :D jesteście cudowne :D

Część przydasi już wykorzystałam w tym notesiku ;) (no uwielbiam je robić, co zrobić ),
papierki i wycinanki są od qsłoncu :D motylki od Iluszki, a kwiatuszek od Beaci ;)


Wcześniej powstał jeszcze taki  notesik :) 
Papierki, motylek i wstążeczka od Iluszki , a listeczek od Qsłońcu :D


No i na koniec :D mój pierwszy wąż koralikowy, nie wyszedł idealny, nie ma jeszcze zapiec, ale i tak jestem z siebie dumna że go ukończyłam, bo sporo godzin roboty z takim pieruństwem jest ;)
Gdyby nie wzór z kotami w którym się zakochałam , to pewnie długo jeszcze bym się za niego nie zabrała ;) no ale musiałam go mieć :D i oto jest ;)  wzór znalazłam o TU.





Dziękuję wszystkim, że do mnie zaglądacie  i zostawiacie przemiłe  słowa pod  postami , 
- dodają mi skrzydeł :D

Ach i przypominam że juz niedługo koniec...



17 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty, ale ten naszyjnik rozłożył mnie na łopatki - prześwietne są te koty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe no koty boskie, choć na naszyjniku w którym się zakochałam były jeszcze piękniejsze, niestety wzoru nie znalazłam ;)

      Usuń
  2. Fajne prezenty:) Jak byłam małą dziewczynką robiłam naszyjniki z takich koralików, ale takie cieniutkie, wiem ile z tym było roboty,a Ty chyba oszalałaś:P To musiało trwać z pół wieku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tez uważam że fajne prezenty :D powiem Ci że końca się doczekać nie mogłam :D

      Usuń
  3. Piękne prezenty. Mnie jednak urzekło to, że tak cudownie potrafisz je wykorzystać, wyeksponowac. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezwykłe prezenty. Nic tylko pozazdrościć. Bardzo mi się podobają ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prezenty fantastyczne, ale to co z nich zrobiłaś... Obłędne są Twoje notesiki!!! A kociaki? Zakochałam się w nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D I zdecydowanie notesiki bardziej lubię je robić niż karteczki ;) teraz kombinuję jakby tu zrobić męskie -na zatrzaski :D

      Usuń
  6. Nawet nie wiedziałabym jak zabrać się za taki wąż, choć podobają mi się bardzo i szydełkować umiem, ale powiedziałam sobie, że basta z nowymi technikami ;-)) i nie nauczę się bo nie chcę ;-)) cieszę się że tak pięknie Ci wyszły ;-)) Gratuluję ślicznych przydasi, cieszę się, że karteczka sprawiła Ci przyjemność ;-)) Notesiki pięknie się prezentują ;-)) różane i delikatne ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąż jest naprawdę prosty do zrobienia :D trzeba mieć tylko maleńkie szydełko ;) a ja z chęcią uczyłam bym się coraz to nowych technik , ale tak naprawdę żeby robić coś dobrze to trzeba poświecić temu więcej czasu ;) O tak karteczka bardzo mnie ucieszyła :D dziękuję raz jeszcze :*

      Usuń
  7. ja xięnie mogę co za fantastyczne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale wspaniałości dostałaś , ojej jaki cudny ten wąż koralikowy łał kotki słodkie :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)