niedziela, 17 listopada 2013

Podaj dalej

Jakiś czas temu zapisałam się u Karoliny z blogu Nitkowy Świat do zabawy podaj dalej :D 
i zupełnie o tym zapomniałam aż tu jednego dnia listonosz puka z paczuszka a ja z zdziwiona miną ... to do mnieeee.....??!! ;) A jednak :D o takie cudności dostałam- za co już Karoline podziękowałam , bo naprawdę śliczności same :D z resztą zobaczcie ...



i w ten oto sposób rusza u mnie zabawa PODAJ DALEJ ;)
Zatem, jeżeli ktoś ma ochotę dostać ode mnie jakąś niespodziankę, musi szybciutko napisać mi o tym w komentarzu i się za długo nie zastanawiać bo tylko dwie pierwsze osóbki mają na to szanse ;)
Ja jedynie prywatnie zastrzegam sobie by były to osóbki które w miarę regularnie prowadza blog ;)
Na wysłanie prezentu mam podobno calutki rok ;) 
Pamiętacie jednak , że po otrzymaniu przesyłki jesteście zobowiązani pokazać prezencik ode mnie na swym blogu ,i zorganizować podobną zabawę u siebie a tym samym podarować ręcznie robione  niespodzianki kolejnym dwóm osóbkom ;)
No to.... Start !!!

1 osóbka- mrumru
2 osóbka - Dalia Klaudia 


LISTA ZAMKNIĘTA ;)




10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. :D Cieszę się bardzo :D

      Usuń
    2. ja jeszcze bardziej :D zdążylam niach niach :D

      Usuń
  2. To chyba już nie zdążyłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. troszkę się spóźniłaś, ale bez obaw ,niedługo będzie na coś szansa ;)

      Usuń
  3. Fajny pomysł z tą wymianką, śliczności dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najważniejsze dla mnie, że podarki jakie uszykowałam Tobie przypadły Ci do gustu, a to najwspanialsze ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo masz ciekawy blog i podoba mi się tutaj :)

    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)