środa, 9 października 2013

Troche mnie nie było ;)

Przez ostatni dobry miesiąc byłam mało aktywna, ale to najpierw pakowanie i planowanie przed wyjazdem, potem 2-tygodniowy wyjazd, po powrocie... wiadomo człowiek rozleniwiony, a tu zaraz grypisko mnie chwyciło a jak sie wykurowałam to wyruszyłam na  grzybobranie ;)
Ale już jestem :D 

Na  początek coś co zrobiłam dla przesympatycznej Kasi  znanej jak Bogaczka :D której bardzo dziękuję że zgodziła się na wymiankę :D

Kasia wybrała sobie latawcowe kolczyki które wykonałam ze srebra , karneolu, chalcedonu i ślicznych kropelek jadeitu, a jako niespodziankę zrobiłam jej jeszcze miedziana szpile do swetrów i chust ;)


Ja natomiast poprosiłam o coś co już od dawna za mną chodziło i mi się marzyło :D
No i dostałam przepiękną chustę mgiełkę zrobiona na drutach :D
 Tutaj jeszcze jest link do Kasi z większą ilością zdjęć mojej nowej cudnej chusty :D

(zdjęcie zapożyczone z blogu Kasi)

To jak już mowa o prezentach ;)
To pochwale się jeszcze cudnościami jakie już jakiś czas temu wygrałam w candy :D

Fantastyczne przydasie u Ka(r)tki :D zajrzyjcie do niej bo naprawdę warto :D
 Bardzo jej dziękuje , bo nagroda miała być jedna, a rozlosowała dwie i miałam szczęście być ta druga osóbka :D



Oraz od Karoliny z blodu duPEREŁKI ,która robi przepiękne kwieciste ozdoby :D
Jako wygraną dostałam prześliczną opaskę i jeszcze fantastyczna niespodziankę... cudna kwiatową brochę i serduszkową zawiesie :D Dziękuję Ci bardzo :*


No na dziś to chyba  tyle :) 



Edit : Chusty i szale kocham i  jeszcze chętnie jakąś cudna chustę przygarnę ;) już musztardowy za mną chodzi ;) więc wiecie jak by coś to piszczcie :D

22 komentarze:

  1. Wymianka świetna;)Ja Twoją biżuterię bardzo lubię,więc podoba mi się wszystko ;)Chusta piękna i najważniejsze,że każdy dostał to co chciał;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach dziękuję :D No ja w każdym razie jestem zadowolona baaaardzo z wymianki :D

      Usuń
  2. Trochę to mało powiedziane :)
    Wymiana bardzo udana, piękna chusta. Chwaliłam też na blogu Kasi Twoją szpilę - cacko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No zleciało jakoś ;) Ach bardzo mi miło :D

      Usuń
  3. Piękności obie otrzymałyście. Twoja biżuteria jak zawsze bardzo oryginalna i genialnie wykonana. Prezenty cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. no wreszcie jesteś:):P bardzo fajna wymianka, cudne kolczyki:) i jak dużo grzybów?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jestem juz ;) :D Już stoi dwadzieścia pera małych słoiczków grzybków w occie wiec nie jest źle ;) :D

      Usuń
    2. o no to super! narobiłaś mi ochoty:P

      Usuń
  5. piękne te kolczyki

    noi....gdzieś sie podziewała jak Cię nie było tyyyyleeee :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba się rozmarzyłam po powrocie ;)

      Usuń
  6. super że wróciłaś, super wymianka:) Najbardziej podobają mi się kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że już jesteś! :D
    Ach... śliczności jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Same wspaniałości dostałaś i oczywiście cudne kolczyki stworzyłaś :)))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna wymianka! Piękne kolczyki wykonałaś, rewelacyjne... ;-)) Otrzymana chusta śliczna ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. no cudeńka wygrałaś:)a kolczyki i szpila przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  12. kolczyki swietne, a chusta niesamowita, jestem nią zachwycona <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolczyki są cudowne, a szpila bardzo oryginalna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kolczyki są bardzo ładne, - ale szpila!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzieki kochane za miłe słowa :D I się ogromnie cieszę, że wszystkim spodobała się szpila :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)