wtorek, 22 października 2013

Serduszka na wośp juz zrobione ;)

W tym roku dziewczyny postanowiły zorganizować wszystko dużo wcześniej, projektów na WOŚP-owe aukcje powstanie bardzo wiele,
 co nieco o nich możecie podczytać na stronie Biżuteryjki dla WOŚP :) 
Ja ośmieliłam się zapisać jedynie do bransoletek z charmsami tak jak w zeszłym roku :D choć bardzo mnie korciło by przyłączyć się do wedrasia -nie miałam jednak tyle w sobie odwagi ;)

A oto moje dwa serduszka i baza  do trzech rożnych bransoletek :D 
wraz z moja mordką  ;)






19 komentarzy:

  1. Piękna akcja i fajnie,że bierzesz w niej udział;)Serduszka urocze,a drugie jest cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja się ciesze że mogę w niej brać :D

      Usuń
  2. Cudowne serducho masz :) Biżuteria przepiękna, zwłaszcza drugie serduszko zachwyciło mnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaa są śliczne śliczne śliczne^^ urocze takie i w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne są:) To żywe też! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. nic tylko czekac na orkiestre :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne! Nawet nie wiedziałam, że jest taka akcja, choć ja się raczej nie przydam, bo biżuterii nie robię.

    OdpowiedzUsuń
  7. przecudne!!!i to na szczytny cel:)no i fajne fotki,cudowny kolor sweterka podkreśla Twoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne ... ja jak zwykle będę polowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuuuudowne :) Drugie serduszko piękne!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. UWIELBIAM Twoje biżuteki, Twoje bransoletki ;-)) Piękności zrobiłaś na ten szczytny cel ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam Twoje prace szczególnie, że robisz rzeczy dla mnie magiczne...Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)