sobota, 10 sierpnia 2013

Nausznice

Wczoraj pokazywałam wam Elficką nausznice, chciałyście widzieć jak wygląda na uchu.
Poszperałam trochę w starych zdjęciach i udało mi się znaleźć kilka z nich (bo stworzyłam ich naprawdę sporo) nie tylko na moich uszach  ;)

"Mor" miedziana z spinelem

 "Pink quin" - z turmalinem

"Plum" w wersji z ametystem
 i kryształem górskim 

 "Red berry" z granataem

"Ril" z labradorytem
"Snow berry" z perełkami
 "Wzburzone fale oceanu" w wersji z iolitem

 oraz w wersji z granatem


20 komentarzy:

  1. Rewelacyjnie to wygląda... coś dla mnie bo nie mam dziurek do kolczyków. ale chyba lata już nie te ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł, rewelacja bez tysiąca dziurek. ktos tu o latach wspomina?? A które są nie te?Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt przeszedł moje najśmielsze wyobrażenia,cudeńka!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczności:) i dla tych co kolczyków nosić nie mogą idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczne, każdy bez wyjątku jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale te nausznice są cudne! Wspaniały pomysł :)
    Zapraszam na konkursik do mnie ;)
    http://kuferekmarzen.blogspot.com/2013/08/zapraszam-na-konkurs-z-nagrodami.html

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem szczęśliwą posiadaczką jednej z wygranego Candy ^^ są piękne, a na zywo jeszcze piękniejsze

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale cudeńka :) Wszystkie są piękne!
    Nie mogę nosić kolczyków, idealna ozdóbka dla mnie :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  9. I like snow berry. these are beautiful nice art work!

    OdpowiedzUsuń
  10. niesamowite:D uwielbiam nausznice, sama noszę je cały czas, a Twoje są idealne:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki za odpowiedź :)) Jestem ciekawa czy ktokolwiek zgadnie, co to faktycznie jest :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale się ciesze że się wam podobają :D ja również uważam że to fajna ozdoba na ucho niezależnie od wieku i idealna dla osóbek które nie maja dziurek w uszach lub nie mogą nosić zwykłych kolczyków ;) ja miałam zrobić dla siebie nausznicę na 2 kolczyki które mam w uchu pierwsza wersja nie wypaliła, ale się nie poddam i na pewno coś wykombinuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Są świetne. Pięknie wykonane i w ogóle sama forma oryginalna. Kiedyś o nich myślała, ale jednak nie podjęłam wyzwania. Tym bardziej podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie widziałąm jeszcze takiej biżuterii i nie wiedziałąm ,że tak się nazywa , jest piękna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)