piątek, 9 sierpnia 2013

Elficka nausznica


Niedawno koleżanka poprosiła mnie o srebrną wersję nausznicy "Sindar" która powstała jakiś rok temu ;) była wykonana z miedzi połączonej z oponka labradorytu..


.....bardzo spodobał jej się -jej elficki  kształt..... 
i tak oto powstała dla niej "Elficka nausznica" z srebra próby 930 oraz oponki kamienia księżycowego... 


Nausznica jest naprawdę spora bo ma prawie 4,5 cm długości, ale na uchu prezentuje się bardzo ciekawie :D

A wam która wersja się bardziej podoba? ;)


22 komentarze:

  1. Wygląda ciekawie, chętnie zobaczyłabym ją na uchu
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają obie.Lubię miedź,ale srebro to srebro;)Wierzę ,że na uchu prezentują się świetnie,ale chętnie zobaczyłabym to na własne oczy;)
    Stwierdzam,że masz talent do biżuterii;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe... ale i ja chętnie zobaczyłabym je na uchu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna. Marzy mi się coś takiego:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieki dziewczyny :D Jak się uda to poproszę nowa właścicielkę o zapozowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Również jestem bardzo ciekawa jak prezentuje się na uchu :)
    Mogę spytać o cenę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowną biżuterię tworzysz! Fajnie gdybyś wrzuciła fotkę nausznicy na uchu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nausznica świetna! Pozazdrościć właścicielce ;-)) dołączam się do apelu o naysznicę na uchu ;-))

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna :) aż jestem ciekawa jak się prezentuje na uchu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. A może by tak zabawa złap licznik na 15000? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w łapanie licznika się juz nie bawię po ostatnim oszustwie ;)

      Usuń
  11. Widze wszystkie się domagacie kolczyka na uchu ;) zatem w następnym poście archiwalne fotki nausznic na uchu- a jak załatwię zdjęcie tego kolczyka to na pewno tez później dołączę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, ja też chce zobaczyć na uchu:) Sama miałam kiedyś "sztangę" w uchu, więc domyślam się, że nausznica będzie wyglądać nieziemsko! :D

      Usuń
  12. Świetna ozdoba, nigdy takiej nie nosiłam, może dlatego że nie podobały mi się, twoja jednak jest inna - nosiłabym. A na agacie też pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny kawałek biżuterii ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. kamyczek w środku dodaje magii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne obie wersje! Przepiękne cuda tworzysz :)
    Pozdrawiam!
    Ilu^^

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)