wtorek, 30 lipca 2013

Wymianka, oraz prezenciki

Jakiś czas temu Kasia - Art-katy poprosiła mnie o pierścionek z serduszkiem, bardzo chętnie się zgodziłam na wymiankę ;) a ponieważ wymyśliłam sobie album na zdjecia ;) poleciało do niej jeszcze kilka rzeczy ;) ja otrzymałam nie tylko cudowny  albumik - na którym są moje zdjęcia z dzieciństwa, ale i fajne przydasie w ślicznym pudełeczku :D


A to część przedmiocików jakie poleciały do Kasi...



A na koniec kilka imieninowych prezencików które uszykowałam dla koleżanek ;) zrobiłam skromne notesiki z samoprzylepnymi karteczkami,oraz broszkowy kwiat wydziergany na szydełku no i oczywiście kupne prezenty tez ładnie zapakowałam- bo opakowanie to już połowa przyjemności ;)



Kilka dni temu i ja miałam imieniny ;) i dostałam niesamowity prezent ;)
Taki o to szkrab zamieszkał z nami - Maciek - miziak niesamowity ;)



 Sierściuch ma teraz kompana do zabaw ;)




19 komentarzy:

  1. łaaaa ależ Sierściuch wielki przy Maćku :D no to pociech z dwuch kotowatych ^^ zwłaszcza przy młodym ;P

    Twoje biżutki jak zawsze mnie zachwycają, a notesiki urocze na pewno sprawią radośc :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wielki wielki ;) Sierść jest Maine Coonem i stąd ta różnica ;)

      Usuń
  2. łał Maciek jest boski-te bystre oczęta:Dhmm masz lepszy aparat i fotki dużo piękniejsze wychodzą,miki są cudowne,no faktycznie serweteczki się przydały:)ciekawy pomysł z zapakowaniem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak te jego okrągłe ślepia są hipnotyzujące :D co do fotek to jestem nauczona robić zdjecia biżuterii, ale jak sama widzisz - jeśli chodzi o scrapki to już mi fotki nie wychodzą ;)A serwetek -przydały sie bardzo :D

      Usuń
  3. Wymianka jak widzę udana,wszystko bardzo ładne i przydatne;)Mnie się bardzo podoba notesik z ptaszkiem i te z rózyczkami;)
    Kociaki są słodkie,a Maciek ma genialne uszy;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same cudowności,a Maciek - tylko go przytulać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna biżuteria:) a kociak słodziak! ale Ci zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne prezenty wysłałaś i dostałaś :) a kociaki przesłodkie ;)
    dziękuję za udział w moim candy i życzę powodzenia!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;)trzymam za siebie kciuki ;)

      Usuń
  7. świetne prezenciki dostałaś ale sama cudeńka tworzysz :) zostaję na dłużej, podoba mi się tu :))) pozdrawiam,
    Becia

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna wymianka:) opakowanie prezencików cudne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę, że wymianka udana :D
    Słodkie kociaki :D Maciuś jest uroczy :3

    OdpowiedzUsuń
  10. O, nie tylko koleżanka po fachu, ale i kotomaniaczka! :-) Przecudne te Twoje kocurrry, mrrr :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję Maćka, ma piękną "twarz" :)

    Zapraszam Cię do mnie na MEGA wyzwanie FOTO
    pozdrawiam
    Panna Pikotka

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna wymianka i piękne prace stworzyłaś , o i urocze kociaki :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)