piątek, 19 lipca 2013

Stokrotkowa opaska- DIY

A dzis małe DIY ;) czyli kwiecista opaska niczym wianek we włosach :D 


Ostatnio zrobiły się modne kwieciste opaski, i kiedy wygrałam (no już spory czas temu) śliczne kwiatuszki u Erity to od razu wiedziałam na co je wykorzystam ;),  a że ostatnio mój leń sięgnął dna zatem musiało trochę to potrwać ;) o tak wyglądały te kwiatuszki (zdjątko zapożyczyłam od ofiarodawczyni)



Do wykonania opaski bedzie potrzebana:
- gładka opaska, ja wykorzystałam stara metalowa ale myślę że plastikowa nada się równie dobrze ;)
- sztuczne nieduże kwiatki , w moim przypadku są to różowe stokrotki widoczne powyżej ;)
- pistolet z klejem na ciepło :D
- zapalniczka, lub świeczka
- słoiczek

Na początek poprzycinałam wszystkie kwiatki zostawiając niewielki kikutek.
Następnie w ruch poszła zapalniczka i słoiczek odwrócony do góry dnem,
 a po co- poprostu końcówki przypalałam, pozwalając im się trochę stopić a następnie szybko przyciskałam je do słoiczka by utworzyć płaska powierzchnię,
gotowe kwiatki wyglądały o tak....




Kolejnym etapem było przyklejenie kwiatków,.
Na początek najlepiej sobie zaznaczyć środek opaski (od którego należy zacząć przyklejanie), oraz od zaznaczenia na opasce miejsca w którym zaczyna się ucho (by wiadomo było do którego miejsca powinny znajdować się kwiatki.
No i możemy już zacząć przyklejanie- ja  kwiatuszki układałam dość ciasno i dałam dla pewności sporą ilość kleju by nie poodpadały a przy końcach nawet trochę jeszcze ciepły klej starałam się rozmazać odrobinę we wnętrzu opaski, by kwiaty się lepiej trzymały :)

Od środka klej jest widoczny, ale przy noszeniu w ogóle tego nie widać, a ja się nie boję że któryś odleci ;)

I w taki oto prosty i szybki sposób możemy sobie zrobić ciekawą i wyjątkową opaskę- która mam nadzieję że wam się spodoba :D myślę że śmiało można wykorzystać rożnej wielkości kwiatuchy, i umieścić je nie tylko na całości ale i w samym boku opaski :D

12 komentarzy:

  1. Cudo ! Pomysł rewelacyjny, wykonanie super :)
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  2. no proszę,fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny pomysł :) aż samej chce mi się spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o prosze! na pączątek myślałam że to prawdziwy wianek :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczna opaska! pomysłowa i ciekawa ;-)) Bardzo lubię opaski , więc tym bardziej mi sie podoba ;-))

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszamy na konkurs. Do wygrania naszyjnik z grafiką :)
    http://moniartsklep.blogspot.com/2013/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki ciekawy pomysł, na początku myślałam, że to żywe kwiecie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzieki dziewczyny,ciesze sie że pomysł wam się spodobał ;) a kwiatuszki rzeczywiście wygladaja jak żywe :D

    OdpowiedzUsuń
  9. niesamowiy pomysł, pięknie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  10. jak żywe!:-) super zrobię dla córki:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)