piątek, 14 czerwca 2013

myszki i papierki ;)

Ostatnio brakuje mi weny i biżuteryjny leń mnie dopadł ;) powstały jedynie o takie zabawne kolczyki "Myszki lubią serek " ;) z oksydowanego srebra i żółtego jadeitu.....


....oraz  ulubieniec mojego chrześniaka, malowanie to nie moja bajka, ale chyba nie wyszło najgorzej ;)


I jeszcze coś słodkiego na koniec :D nagrody w wygranych cany :D

W Zielony Dołek grajdołek wygrałam fantastyczne różności piękny notesik ,wycinanki, śliczne kwiaty, urocze świeczuszk i wiele innych ....z reszta sami zobaczcie jakie cudności  :D Zdjątka zapożyczyłam z Jej blogu mam nadzieje że Erita  nie będzie miała nic przeciwko ;)



Wygrałam tez Candy u Beaci w Mój Artyświat , kwiatami byłam oszołomiona, na zdjęciach są piękne ale na żywo wręcz cudowne :D jestem pod ogromnym wrażeniem i wyjść z podziwu nie moge nad nimi :D



20 komentarzy:

  1. niesamowite te kwiaty, napatrzeć się nie można..

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama też jestem pod wrażeniem urody tych kwiatków :))...a kolczyki są słodziutkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale swietne te myszki:) samochodzik wyszedł super, bo moja córeczka go zauważyła i już woła bajke o autach:D a prezenty sliczne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ;) O widzę mała miłośniczka aut :D

      Usuń
  4. Myszki są urocze. Wywołały uśmiech na mojej twarzy :) Ja też tak mam z biżuterią. Jak mam wenę to i ze sto par zrobię, ale potem przychodzi czas, że nie zrobię ani jednej pary, bo w ogóle mi się nie podoba to, co układam z koralików... Dlatego zostawiam to sobie na później :)
    Zygzak wyszedł bardzo fajnie. Profesjonalna robota ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak , tak to właśnie jest- czasem zrobi się ich kilka na raz a czasem z trudem jedne ;)

      Usuń
  5. Myszki są boskie! A słodkości tylko mogę Tobie pozazdrościć, cudeńka wygrałaś, a kwiaty są przepiękne wręcz genialne...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Ilonko ;) słodkości naprawdę fantastyczne :D i pomyśleć że do scrapowych przydasi szczescia nie miałam, a tu ostatnimi czasy az tyle sie udało, cisze sie bardzo, choć potem naprawdę żal używać ich ;) :D

      Usuń
  6. Super są te myszki!
    Bardzo mi się spodobały:)

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne myszki ja mam taką ksywkę hehe

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje myszki są przeurocze,Bardzo lubię podziwiac Twoją twórczosc ;-) Co do reszty widzę,że jesteś wszechstronnie uzdolniona ;-)I gratuluje super wygranej ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myszki są fantastyczne, nie mogę też oderwać oczu od tych kwiatów!

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba wreszcie moge komentować posty ! Więc napiszę że mysia jest boska! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  11. myszki lubia serek kotki lubią myszki!!!! są fantastyczne! masz magie w dłoniach! kocham je już !^^ te myszki oczywiście :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)