piątek, 14 czerwca 2013

Malowany Imbryczek ;)

Jak widzicie biorę udział w zabawie u Malowanego Imbryczka ;) gdzie dodatkowo można było zgłosić prace z motywem imbryczkowym, zapisałam się jednak na ostatnia chwile i stwierdziłam ze nie zdążę już nic zrobić, ale okazało się że zabawa została przedłużona wiec postanowiłam że skoro tak , to jednak coś zmajstruję.
Jak zwykle  jak człowiek się spieszy to wszystko na przekór i nic nie wychodzi, jednak się udało przed chwila skończyłam , szybkie fotki bo zaraz wybywam na weekend ;) i oto jest maleńki srebrny imbryczek :D malowany labradorytem ;) jak tak na niego patrze to przypomina mi trochę lampę Aladyna hehe ;)


I przy okazji jeszcze o taka skromna ,dwustronna  20-stka zrobiona do bukietu ;) wykorzystałam w niej piękny papier który dostałam od Iluszki ;) małe motylki z dziurkacza a duży to już nożyczkami wycinany ;)





23 komentarze:

  1. Piękny ten imbryczek, Kiniu! :) Subtelny, delikatny... Cacuszko! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ale cudnie wygląda na ręce:) a motyl recznie-niezła jesteś!

    OdpowiedzUsuń
  3. co chwila mnie czymś zaskakujesz!!cudowny ten imbryczek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny imbryczek! Teraz to moje kartki szans żadnych nie mają ;D A 20-stka bardzo fajnie Ci wyszła!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś niesamowita - komplecik genialny, cudownie wygląda na łapce,a motylek uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudny imbryczek! bransoletka wyszła bajecznie ;-)) mam coś ostatnio kłopot z komentowaniem... wyskakuje mi info że za często komentuję blogi :D hahaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Maleńki i delikatny, cudny imbryczek! Karteczka zawodowa :)

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowita lampa alladyna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Imbryczek imbryczkowo uśmiecha się. Jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękna <3
    Obserwuję i liczę na rewanż :) http://linka-kattalinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna bransoletka motyw imbirka super :))) Fajna ta motylkowa 20 :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Urocza bransoletka, taka delikatna! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. karteczka fajna ale branzoletka z tym malutkim imbryczkiem wspaniała ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny imbryczek, patrzę i patrzę i nadziwić się nie mogę :)) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. kartka prześliczna ! Imbryczek również :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapraszam na rozdanie u mnie :)
    http://daquerreblog.blogspot.com/2013/06/drugie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale u Ciebie pięknie, kobieco i romantycznie.Fotki cudowne. Zostaję i pozdrawiam serdecznie. Zapraszam Jola

    OdpowiedzUsuń
  18. Imbryczek po prostu obłędny, oczko niesamowite;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)