niedziela, 30 czerwca 2013

Cudności :D

Musze wam się pochwalić jakie  wspaniałości dostałam w wymiance z Dorotką "Qsłońcu", po prostu zszokowana byłam ilością cudnych wycinanek jakie od niej dostałam, wyciągałam i wyciągałam z paczuszki a tam końca nie było widać :D a potem było już dłuuuugie oglądanie i macanie tych cudeniek :D Kochana dziękuję Ci przeogromnie, jestem prze-szczęśliwa i prze prze -zadowolona :*


Już kilka wykorzystałam robiąc karteczkę z okazji pierwszego ząbka maluszka mojej koleżanki , maluszka wycięłam z papieru częściowo cieniowanego kredkami , użyłam też cienkopisu , włosy są z papieru barwionego kawa :D  Brakuje mi w tej kartce jakiegoś tła, bo wydaje się taka pusta,
 muszę się zatem jeszcze wyposażyć w jakieś papierki ;)
 no chyba że ma ktoś jakieś w nadmiarze to ja chętnie się wymienię za szydełkowe kwiatuszki bądź jakąś biżuterię ;)


8 komentarzy:

  1. Cudna karteczka a wycinanki boskie w hurtowej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza karteczka ;D Świetna grafika!

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajna :D temat i interpretacja genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wymiana tyle fajnych wzorków - ale będzie szaleństwo twórcze :)))
    Karteczka pomysłowa hihi ząbek uroczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne cukierasy! I ząbek cudasny! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ajjjjjjj same cudowności dostałaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. o jacie ależ tego dużo... aż zazdroszczę :)

    kochana zostałaś nominowana więcej szczegółów tutaj :) -> http://efffastyl.blogspot.com/2013/07/nominacja-i-nie-tylko.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)