sobota, 18 maja 2013

Zaległosci, zaległosci...

No i sporo się ich nazbierało ;) od czego by tu... 
to może chronologicznie :D

Juz dawno, bo miesiąc temu wygrałam candy w "Jestem mama po krakowsku "
Wygrałam śliczną torebeczkę która bardzo często noszę :D
Ola obdarowała mnie tez fajnym gadżetem- wieszakiem na torebkę ;) i kolczykami :D




Następnie udało mi się wygrać pocieszajkę w "Pasjach Iluszki "
Tak myslałam sobie ze dostanę piękną kartke, i dostałam ... kartka jest przecudowna :D a Ilona bardzo uzdolniona ... musicie koniecznie do niej zajrzeć :D
a ku mojemu zaskoczeniu znalazłam w kopercie kwiatki i przepiekne papiery :D
Poczułam się jak bym wygrała nagrodę główna a nie pocieszajkę :D
Dziękuję Ci Ilonko :D



No i jeszcze wyróżnienia :D pamiętam że były dwa ;) choć nie mogę doszukać się drugiego ;)

A zatem ...... zostałam nominowana przez Lexie's Art 
do 


Dziękuję dziewczyny serdecznie :D


6 komentarzy:

  1. Gratuluję wygranych! Piękności same :) Wyróżnienia też gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczności :) Szczęściara :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyróżnień,a torebeczka cudna, dokładnie w moim stylu :) Cieszę się, że pocieszajka sprawiła Tobie radość :)pozdrawiam cieplutko!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)