niedziela, 26 maja 2013

Kwiatki na Dzień Matki

Scrapy to nie moja działka, ale fajnie zrobić coś innego niż zwykle i od samego początku do końca własnymi łapkami :D

Przy okazji chciałam jeszcze raz podziękować Iluszce za cudowne papiery  ;)
Ja dla mamy zrobiłam pudełeczko a w zasadzie ozdobiłam tekturowy mały kartonik ;) skusiłam się nawet na zakup motylego dziurkacza :D no nie mogłam się powstrzymać jak go ujrzałam w Empiku ;)
w pudełku miał być bukiet z ręcznie zrobionymi  kwiatkami i je zrobiłam choć nie znalazły się w pudełku a zostały przekazane dodatkowo z srebrnym łańcuszkiem, w pudełku schowała się masa rożnych cukierków które ledwo upchałam , z reszta widać hehe ;)

Mama zachwycona, ja zadowolona ... prezencik udany :D


No i wspomniany bukiecik :D 
Potrzeba matka wynalazku, pokombinowałam i jakoś wyszły choć nie do końca podobne do oryginałów ,mama tylko 3 odgadła ;)



17 komentarzy:

  1. Świetnie Ci to wychodzi! Pudełeczko śliczne a bukiecik po prostu niesamowity! Mam taki sam dziurkacz narożnikowy :D Uwielbiam go...

    OdpowiedzUsuń
  2. Prezenty śliczne,więc się nie dziwię,że mama zadowolona;)Te różyczki na pudełku są przecudne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wykorzystałaś papierki :) pudełeczko cudne, kwiatki zachwyciły mnie :) Jestem pewna, że sprawiłaś mamie wielką radość :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyszło ci pięknie, prezenty ręcznie robione są najlepsze!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł na bukieciki z papieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pudełko ze słodkościami super!!a najważniejsze ze to był prezent od serca dla Twojej mamuśki:)różyczki na pudełku wyszły przepiękne!!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny podarek wykonałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  8. CUDOWNY UPOMINEK - POMYSŁ FANTASTYCZNY.POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne pudełeczko, te różyczki na nim i motylkiem super i cudowny bukiecik stworzyłaś :))))

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko śliczne. A w ogóle to bardzo ładną biżuterię robisz. Trochę po spacerowałam po Twoim blogu ładnie tutaj.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
  11. prześlicznie wyszło Ci to pudełeczko ! a kwiatki super zwłaszcza różyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny prezent:) za co się nie weźmiesz to pięknie Ci wychodzi!

    OdpowiedzUsuń
  13. Caceńka, Kingo! I najważniejsze że własnymi rączkami stworzone! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. rewelacyjne prace! bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł na prezent - bardzo efektowny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna praca-piękny prezencik.Pozdrawiam.Jola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)