poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Ukwiecone :)

Miałam bardzo pracowity weekend :D
 palnik i blaszka poszła w ruch i nawet się krew polała :/ ale jestem zadowolona że aż tyle udało mi się zrobić, jedyne czego nie ma to zdjęć ;) ale to niebawem :D

Dzisiejszy dzień równie pracowity był i nadal będzie ;) ale chwilkę trzeba się oderwać ;) 

A teraz pokażę wam co poleciało na wymiankę do Mebeliny :D już wiem że się bardzo ucieszyła z niespodzianki  :D ach radość  mym w sercu :*
Zrobiłam dla Kasi  miedziane kolczyki -"Sok z granatu" z oczywiście jak sama nazwa ich mówi granatami ;) -w mojej kochanej technice wire-wrapping,  dla jej dziewczynek powstały kolorowe i kwitnące opaseczki, i oczywiście nie mogło zabraknąć kwiecistej zakładki- "Aksamitka" :D


i jeszcze zdjęcie samych kolczyków ;)


7 komentarzy:

  1. Kwiatuszki na opaskach... cudne! Kolorki boskie :) Kolczyki po prostu piękne :) Zdolne masz rączki, dbaj o nie :)
    Pozdrawiam ☼ cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D Dbam dbam ;) no niestety nożyce do metalu mnie pokonały ;) i przekonałam sie o tym na własnym palcu :/

      Usuń
  2. ahh moje śliczności!! nadal nie mogę uwierzyć że są moje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę by paluszki do wesela się szybko zagoiły! Przepiękne kolczyki zrobiłaś! Cudności... tylko wzdychać mogę i obcierać klawiaturę .... ;-))

    OdpowiedzUsuń
  4. o jakie piękne kolczyki, bardzo stylowe, choć wole krótsze tymi bym nie pogardziła:D chyba zrozumiałe:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)