czwartek, 18 kwietnia 2013

Takie skarby do mnie przyleciały :D

Ostatnio popołudnia spędzam porządkując zaniedbany ogródek przed-domowy "teściowej" w maju wyjeżdża na 2 tygodnie i planuję wykopać tam jej mini oczko wodne ;) jak wróci to albo mnie ucałuje albo mnie udusi hehe ;)

A teraz muszę wam się pochwalić kilkoma skarbami z wymianek i wygraną ;)


Jako pierwsze zjawiły się u mnie przepiękne, kolorowe i wiosenne kolczyki które stworzyła Kaśka - czyli Mebelina . Wspaniałe prawda :D Co poleciało dziś do niej zobaczycie jak już się u niej zjawi ;)



Następnie dotarła do mnie prześliczna szkatułka o uroczym wnętrzu ( wymiankowa )od  Madzi - Mrumru .  Miałam dostać szkatułkę , a dostałam oprócz tego cała masę prezentów :D tyle różności i pięknych tworków stworzonych przez Magdę  że aż oczopląsu dostałam ;)



No i na koniec wygrana w candy u Aleksandry z blogu Kolorowa pasja , wygrałam przepiękne i o ciekawym wzorze sutaszowe kolczyki :D 



Dziewczynom ogromnie dziękuję........ macie bardzo zdolne łapki, a resztę oczywiście zapraszam do odwiedzin blogów zdolnych Pań ;)


21 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Nie będę wiedziała teraz które pierwsze nosić ;)

      Usuń
  2. te sutaszowe cudeńka są niesamowite :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna szkatułka i te różowe kolczyki śliczne - odkryłam nowy blog dzięki Tobie:) a jakie ładne zdjęcia zrobiłaś moim:P dam znać jak paczuszka dojdzie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Milo mi że zdjecia Ci się spodobały, starałam się ukazać całe ich piękno :D a paczuszka powinna dotrzeć w poniedziałek , mam nadzieje że Ci się spodoba;)

      Usuń
  4. Super podarki! Uwielbiam kolczyki tą techniką wykonane, mam jedne ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez uwielbiam, sa takie.... magiczne i tropikalne ;)

      Usuń
  5. A niech to! Ale skarby masz :)
    Piękne!Gratulacje!
    Marzy mi się takie sutaszowe cudeńko.
    Zrobilam nawet broszkę ale jakaś koślawa jest. Wstyd ludziom pokazać :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tez sutasz coś nie idzie zbytnio ;)hehe ;) Oj na pewno któraś na wymiankę się zgodzi :D ja bym takich pięknych korali jak robisz bym sobie nie odmówiła ;)

      Usuń
  6. gratuluje i trzymam kciuki, żeby teściowa zrobiła to pierwsze:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Same wspaniałości dostałaś :))) Haha a czy wykopałaś jej skarby czytaj przesadziłaś coś co jej tam rosło ;) zdziwienie będzie na pewno i musi być pozytywne :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)