poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Mini scrapek , w warsztaciku ... ;)

 Czasem zdarzy mi sie zrobic jakiegos "scrapka" , 
ten powstał na szybciutko dla brata z okazji zdanego prawka- nic specjalnego  :) 
 inspirowałam się o TU, żeby nie było ;) literki wyciachałam z gazetek ;)


A w warsztaciku..... 
......zdradzę rąbka tajemnicy....
.... o takimi wielkimi nożycami do metalu wyciachuje te słodkie małe  serduszka....



..... o.....  a to świeżo "upieczone" ;) jeszcze tylko wykwasić,  wmontować kaboszoniki , zaczepić bigle -albo co tam jeszcze, następnie zaoksydować, przetrzeć i gotowe..... i ja powiedziałam że jeszcze  tylko..... ;)

25 komentarzy:

  1. Podziwiam Cię za takie prace. To mnóstwo pracy jest! Kartka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :* Tak to prawda i choć tego do końca nie widać to nawet przy tych małych serduszkowych kolczykach trzeba się sporo napracować :)wyciąć serduszka, odpowiednio przyciąć żeby były równe i następnie je opiłować, przylutować sztyfty , wykwasic, zaoksydowac, przetrzeć no i oczywiscie jeszcze zdjecia ;)

      Usuń
  2. Karteczka kapitalna!
    Ciekawa jestem efektu końcowego już uroczych aniołeczków.
    Pozdrawiam ☼
    Ps. Boję się ostrych narzędzi :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dzięki, a wszystko przez te Twoje anioły :D o ostrości tych nożyc już się przekonałam :/ z resztą o tym że palnik nieźle grzeje i trzeba patrzeć gdzie sie kładzie rozgrzane sreberko tez ;)

      Usuń
  3. Scrapek świetny ale nic nie przebije aniołków!! Co rzecz to piękniejsza u Ciebie. Co do serduszek to myślałam że one z jakiejś formy są a tu proszę jak ładnie sobie "sekatorem" radzisz. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi hi dzięki, choc w sumie nawet ciężko nazwać to chyba scrapkiem :D tak tak... serca 100 %hand made ;)

      Usuń
    2. Ciężko?! Nie! Piękny jest i co fajne to koła auta z guzików (jak się nie mylę)są świetne!

      Usuń
  4. no proszę takie wielkie nożyce:)a takie maleństwa powstają:)a skrapek całkiem sympatyczny,fajny jest ten pomysł z guzikami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakos daje rade z tymi nożycami, choć lekko nie jest ;)

      Usuń
  5. tymi duuużymi nożycami te malutkie śliczności ?! woooooo!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tak patrze na to zdjęcie , to sama się zastanawiam jak mi sie to udaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj.Pięknie,zdrowo i kolorowo u CIEBIE-ZOSTAJĘ, rozgoszczę się bo naprawdę miło i mądrze tu.W wolnej chwili zapraszam w odwiedziny do Dobrych Czasów.Pozdrawiam bardzo ciepło i serdecznie.J.

    OdpowiedzUsuń
  8. o rany ja to bym sobie palce szybciej poobcinała!:P niesamowita jesteś:) aniołki są przesłodkie:) a karteczka super pomysłowa:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartka śliczna:) Takie wielkie te nożyce, a serduszka takie malutkie. Jak Ty to robisz? Aniołki są urocze:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam do mnie po wyróżnienie :-)
    http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/04/ulotne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz ja - zdaje się, że nie ten link podałam do wyróżnienia...
      http://oo-lexiesart.blogspot.com/2013/05/od-pszczoki-wyroznienie.html

      Usuń
  11. Fajna karteczka , ale te zawieszki są urocze :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. No nie może być! Takimi dużymi nożycami takie malutkie serduszka?

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się u Ciebie... szczególnie podziwiam biżuterię, jesteś fajnie kreatywna w tym co robisz. Zostaję na dłużej. Będę wpadała TUTAJ :)

    OdpowiedzUsuń
  14. szczena mi opadła do samej ziemi że takimi kolosami taką precyzyjnie maleńką rzecz jesteś w stanie wyciąć... no i te aniołki to po prostu cuda

    OdpowiedzUsuń
  15. A jakiej grubości masz blaszkę? Ja do 0,5 (miedz) zwykłymi nożyczkami tnę i całkiem to idzie:) A aniołek zapowiada się wyśmienicie ;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Na robieniu biżuterii się nie znam za to znam się na papierze :) podoba mi się auto :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)