poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Mini scrapek , w warsztaciku ... ;)

 Czasem zdarzy mi sie zrobic jakiegos "scrapka" , 
ten powstał na szybciutko dla brata z okazji zdanego prawka- nic specjalnego  :) 
 inspirowałam się o TU, żeby nie było ;) literki wyciachałam z gazetek ;)


A w warsztaciku..... 
......zdradzę rąbka tajemnicy....
.... o takimi wielkimi nożycami do metalu wyciachuje te słodkie małe  serduszka....



..... o.....  a to świeżo "upieczone" ;) jeszcze tylko wykwasić,  wmontować kaboszoniki , zaczepić bigle -albo co tam jeszcze, następnie zaoksydować, przetrzeć i gotowe..... i ja powiedziałam że jeszcze  tylko..... ;)

niedziela, 28 kwietnia 2013

Serduszkowy konkurs na FB

Ostatnio było łapanie licznika na blogu, równowaga być musi,
to tym razem zorganizowałam  konkursik na Facebooku ;)





środa, 24 kwietnia 2013

Guzik prawda i serduszkowo :D

Mówiłam ze powstanie guzikowa kolekcja, ale nie miałam zamiaru robić jej w srebrze, bo uznałam że jest to zbyt drogi materiał na łączenie go z plastikowymi guzikami, ale robiąc porządki w szafie natrafiłam na stara bluzeczkę , na której były naszyte guziki wykonane z muszli :D i uznałam ze co jak co, ale taki naturalny guzik to z srebrem śmiało można połączyć :D a że guzików było jeszcze kilka są i kolczyki do kompletu :D Przedstawiam zatem.. "Guzik prawda"



 Następnie zabrałam się za serduszkowe kolczyki tym razem z mosiężnej blaszki , dla miłośników złota :D i tak sobie pomyślałam ze fajnie by wyglądała do kompletu drobna bransoletka :D

"Zaserd-USZ-kowane mo"



A jak juz powstał złoty komplecik, to miedzianego zabraknąc nie mogło i oto jest :)
"Zaserd-USZ-kowane  mi"
 



poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Ukwiecone :)

Miałam bardzo pracowity weekend :D
 palnik i blaszka poszła w ruch i nawet się krew polała :/ ale jestem zadowolona że aż tyle udało mi się zrobić, jedyne czego nie ma to zdjęć ;) ale to niebawem :D

Dzisiejszy dzień równie pracowity był i nadal będzie ;) ale chwilkę trzeba się oderwać ;) 

A teraz pokażę wam co poleciało na wymiankę do Mebeliny :D już wiem że się bardzo ucieszyła z niespodzianki  :D ach radość  mym w sercu :*
Zrobiłam dla Kasi  miedziane kolczyki -"Sok z granatu" z oczywiście jak sama nazwa ich mówi granatami ;) -w mojej kochanej technice wire-wrapping,  dla jej dziewczynek powstały kolorowe i kwitnące opaseczki, i oczywiście nie mogło zabraknąć kwiecistej zakładki- "Aksamitka" :D


i jeszcze zdjęcie samych kolczyków ;)


czwartek, 18 kwietnia 2013

Takie skarby do mnie przyleciały :D

Ostatnio popołudnia spędzam porządkując zaniedbany ogródek przed-domowy "teściowej" w maju wyjeżdża na 2 tygodnie i planuję wykopać tam jej mini oczko wodne ;) jak wróci to albo mnie ucałuje albo mnie udusi hehe ;)

A teraz muszę wam się pochwalić kilkoma skarbami z wymianek i wygraną ;)


Jako pierwsze zjawiły się u mnie przepiękne, kolorowe i wiosenne kolczyki które stworzyła Kaśka - czyli Mebelina . Wspaniałe prawda :D Co poleciało dziś do niej zobaczycie jak już się u niej zjawi ;)



Następnie dotarła do mnie prześliczna szkatułka o uroczym wnętrzu ( wymiankowa )od  Madzi - Mrumru .  Miałam dostać szkatułkę , a dostałam oprócz tego cała masę prezentów :D tyle różności i pięknych tworków stworzonych przez Magdę  że aż oczopląsu dostałam ;)



No i na koniec wygrana w candy u Aleksandry z blogu Kolorowa pasja , wygrałam przepiękne i o ciekawym wzorze sutaszowe kolczyki :D 



Dziewczynom ogromnie dziękuję........ macie bardzo zdolne łapki, a resztę oczywiście zapraszam do odwiedzin blogów zdolnych Pań ;)


wtorek, 16 kwietnia 2013

Kwiatki i kotki



Wciągnęły mnie te kwiatowe zakładki, a każda to inna... ostatnio powstały takie ..


 Pomarańczowa poleciała do Ani  jako dodatkowa niespodzianka  za złapany licznik ;) miała przypominać kwiat storczyka ;) 
Druga natomiast która miała być kwiatem fuksji poleciała do mru mru która zaproponowała mi wymiankę , a oto jeszcze jedna z rzeczy jaka Madzia otrzymała...



... no bo przeciez nie mogło obyć się bez kociego motywu ;)

środa, 10 kwietnia 2013

Szydełkowy prezencik


Jakiś czas temu jak przeglądałam stylowi.pl natrafiłam na śliczne kwiatowe zakładki, bardzo mi się ten pomysł spodobał  i stworzyłam własna wersję tego cuda :D jedna poleciała do pewnej Pani



A druga wraz z moim pierwszym szydełkowym misiaczkiem trafiła jako prezent urodzinowy dla koleżanki :D 


wtorek, 9 kwietnia 2013

Zaległości...

Nie miałam ostatnio za bardzo czasu i narobiły mi się zaległości, za co przepraszam pewne osóbki że czekają :/ ale już zacznę powoli wszystko nadrabiać ;)

Przed świętami dostałam zamówienie na naszyjnik "Nen", okazja wyjątkowa bo 30- urodziny, dlatego starałam się by był jeszcze bardziej wyjątkowy niż poprzedni, oraz równie wyjątkowo zapakowany :)
stworzenie go zajęło wiele godzin pracy ale jestem zadowolona z efektu :D do kompletu powstały małe sztyfciki oraz mini charmsik z wybitą literką :)
Został wykonany z oksydowanego  srebra próby:925,930 i 999 oraz cytrynów, akwamarynów i kwarcu akwamarynowego.





A na koniec kawałek mojej prywatnej Wielkanocnej tradycji- lepienie baranka :D
Na przekór tym wszystkim barankom foremkowym ;) w tym roku powstały nawet trzy, niestety tylko dwa zostały uwiecznione :)