środa, 6 marca 2013

Z innej beczki....

Tak mi sie teraz przypomniało o prezencie jaki zrobiłam na urodzinki małej dziewczynki :D
Ponieważ z sentymentu zostawiłam sobie moja kochana lalkę "syrenkę" z dawnych lat...  no cóż w dzieciństwie bawiłam się w fryzjera i włosów niewiele jej pozostało :P ale jako manekin się nadaje ;).... i zabrałam sie do pracy :D

Powstała krótka sukienka ślubna z osobna halką  ,podwójnym welonem  i podwiązką ( widoczna na ręce ) ;)



Następnie powstały dwa zastawy opaskowo - torebkowe..
pierwszy -to opaska z kwiatuchem, szydełkowy pasek i klejona kopertówka
drugi - to uszyte z resztek skóry mała torebka i opaska z kokardką






 No i jak mogło by zabraknąć szydełkowej czapeczki i szalika :D




25 komentarzy:

  1. o prosze szyk i klasa :) mi osobiście najbardzije podoba się opaska z malutka kokardką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie ten zestawik tez podoba sie najbardziej :D

      Usuń
  2. Lala faktycznie bujną fryzurą nie grzeszy,ale zrobiłaś piękną czapkę,wiec nie zmarznie;))
    Muszę Ci powiedzieć,że jestem pod wrażeniem strojów.Są rewelacyjne;))To wiązanie z tyłu sukni, świetne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie grzeszy, nie grzeszy ;) Sukienka miała być na rzepy bądź guziki, ale szyłam bez wykroju- tak na oko, na mniej więcej i na czuja, no i wyszła za mała góra, a ze jestem leniwa i nowej mi się nie chciało robić to wykombinowałam wiązanie gorsetowe i teraz nie żałuję żę wyszło nie tak jak miało ;) :D

      Usuń
  3. Sukienka prześliczna - aż poczułam się jak mała dziewczynka! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie żałuj, wiązany gorset fajnie wygląda. W ogóle fajne kreacje stworzyłaś ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama się sobie dziwię że w ogolę mi coś wyszło ;)Dzieki :D

      Usuń
  5. Ojej! To co zrobiłaś to majstersztyk! I wszystko takie maleńkie... Jestem pod wrażeniem. :)) Aż chce się być małą dziewczynką!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie maleńkie nawet łatwiej się szyje niż takie wielkie :D Dzieki Dominiko :D

      Usuń
  6. jak pieknie jak ubrałas! i to na tyle sposobów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no tak... chciałam pokazać dodatki, a strój zrobiłam tylko jeden, wiec jest na każdym zdjęciu ;)

      Usuń
  7. Takie maleństwa zrobić, to nie lada sztuka!
    pozdrawiam ciepło
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na pewno łatwiej niż takie duuuze :D

      Usuń
  8. hehe, twoja modelka ma przecież bardzo modną fryzurę!
    Zupełnie nie rozumiem dlaczego nie zrobili takiej lalki z jeżykiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. hihi lala fryzurę ma fantastyczną, z reszta moja nie jedna też tak skończyła ;)
    suknia piękna, może jeszcze normalnych rozmiarów zaczniesz takie tworzyć kiedyś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj na normalne rozmiary to chyba nerwów bym nie miała :D

      Usuń
  10. Super sukienusia:) i jeszcze tyle dodatków:) Mała dziewczynka będzie miała co robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz może zmieniać akcesoria ile zechce :D

      Usuń
  11. dziewczynka pewnie szczęśliwa, ja zawsze chciałam mieć takie ubranka dla mojej lalki :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na początku nie zwracała na nie uwagi, dopiero później jak "ciocia"- ja, wytłumaczyła ze sama dla niej zrobiła te prezenty ;)

      Usuń
  12. Śliczna panna młoda :)

    A zmieniając nieco temat zapraszam na "Książeczki synka i córeczki" oraz na "Babylandię" na dwie zabawy, w obu do wygrania ciekawe książki, ale nie tylko, bo jest również kilka sztuk biżuterii hand-made i drobiazgów do tworzenia biżuterii :) Nie chce narażać się wklejając bezpośrednio linki, ale jeżeli byłabyś zainteresowana to blogi znajdziesz w moim profilu :) Może miałabyś ochotę wziąć udział? Nie żebym namawiała, po prostu polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)