piątek, 8 marca 2013

Wymianka dla przyjemności na FB

Ponieważ prezent mój już dotarła to mogę się w końcu pochwalić co dostałam w wymiance oraz co wysłałam do mojej wylosowanki  :D

Oto co dostałam od  Anny Mroczek której prace bardzo podziwiam, i gdy zobaczyłam na przesyłce że to właśnie ona mnie wylosowała, cieszyłam się jak głupia i kopertę rozdarłam w drobny maczek żeby jak najszybciej dobrać się do jej zawartości -a tam znalazłam przepiękne kolczyki... zachwytom nie było końca... są cudowne, przypominają trochę wieże Eifla , a na dole są pajączki :D :D sami zobaczcie...




 Ja wylosowałam Marysię :D miałam dylematy trochę z kolczykami, bo pierwotnie były tam karneole ale jakoś mi się ta wersja nie podobała , rozmontowałam wszystkie kamienie i postawiłam na jadeit ;)
ta wersja wygląda o niebo lepiej ....


ale to nie koniec... zrobiłam jeszcze dla niej mały charmsik "grosik na szczęście"...



I pod zachwytem filcowych torebeczek Kasi z blogu Fabryka Pomysłów postanowiłam uszyć dla Marii coś specjalnego i tak powstała moja pierwsza kopertówka :D


No i prezenty wszystkie razem...

 






36 komentarzy:

  1. kolczyki oczywiście sliczne ale kopertówka poprostu wspaniała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :D na szczęście wylosowance się spodobały prezenty :D

      Usuń
  2. Moja droga! Kopertówka wyszła ci fantastycznie!!
    Bardzo podobają mi się kieszonki w środku :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz tak mnie natchnęłaś :D Nie wyszło idealnie i trochę jest krzywo,i igły z 4-ry powyginałam, ale się udało i jestem z siebie dumna ze nawet jakoś wszyłam ten materiał do środka i kieszonkę :D

      Usuń
  3. Świetne prezenty, wspaniale się wymieniłyście! Obie pary kolczyków przepiękne!
    Pozdrawiam!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  4. Malutki charmsik mnie urzekł, wygląda świetnie :) a kolczyki są iście wytworne i piękne, jadeit to był śwetny wybór. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki mały grosz na szczęście :D dziekuje za miłe słowa :D

      Usuń
  5. Jeśli to pierwsza torebka - to 'czapki z głów' :) Kolczyki podziwiam od dawna - bardzo lubię Twoje prace w srebrze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było to dla mnie spore wyzwanie zwłaszcza wszycie w środek materiału i kieszonki, nie wyszła mi tak pieknie jak Twoja, ale mysle ze nie jest zle ;)

      Usuń
  6. Bardzo "charakterne" kolczyki dostałaś, świetne są, takie mroczne i wyraziste ;) Za to te z jadeitami są takie słoneczne i takie jak najbardziej "moje" :D, porwałabym bez namysłu, dobrze, że nie wiem gdzie nowa właścicielka mieszka, bo zostałaby przeze mnie okradziona :P a torebka także bardzo udana, co wskazywałoby na to, że za cokolwiek się zabierzesz wychodzi Ci to świetnie :)

    Pozdrawiam
    Paulina S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Paulino :D z kolczykami ciężko aż było się rozstać, bo choć robiło się według preferencji wylosowanej osoby, to jednak zawsze wprowadza się tam coś co chętnie samemu by się nosiło ;)Dzieki za odwiedzinki :D

      Usuń
  7. Wymianka udana, z obu stron prace śliczne ;-)) Torebka wprost cudna, te wycinanki szczególnie mnie intrygują ;-)) Jak je wykonałaś ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wycinanki absolutnie nie wykonane przeze nie ;) torebeczka jest zrobiona z podkładki filcowej z sklepu, uwaga.. uwaga... pepco ;)

      Usuń
  8. Klamaja gratuluję! Wygrałaś candy u mnie :) Poproszę Cię o dane adresowe na maila: monroma1@wp.pl
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej :) Zapraszam do mnie na rozdanie: http://koralikowy-kacik.blogspot.com/2013/03/43-niech-sie-stanie-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  10. widać, że bardzo udana wymianka
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo ja jestem mega zadowolona :D

      Usuń
  11. Śliczne prace wykonałaś! Dziękuję za odwiedziny i zapisanie się na moje candy. Życzę powodzenia i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie :) Kopertówka cudna mam pytanie masz jakiś przyrząd do wykrawania w filcu? śliczny wzorek :) Pozdrawiam i będę zaglądać częściej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam nic do wykrawania filcu, wzór kupiłam gotowy ;)

      Usuń
  13. kopertówka wyszła Ci boska :-) zazdroszczę obdarowanej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki mam nadzieje że i obdarowana się cieszy :D

      Usuń
  14. świetna kopertówka, bardzo podobają mi się torebki z filcu :) a charmsik w postaci grosika jest bardzo pomysłowy :)
    dodaję do obserwowanych i na pewno będę zaglądać tu częściej.

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    http://versalkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale fajny ten grosikowy charmsik! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna wymianka - śliczności stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)