wtorek, 5 marca 2013

Wspaniały dzień dzis mam :D

Ach jak dziś dzień się cudnie zaczął, słońce świeci, listonosz przyszedł wcześnie jak nigdy i oczywiście nie z pustymi rękoma :D przyniósł mi prezencik z wymianki na dzień kobiet na FB  ale to innym razem pokażę jak już mój dojdzie do obdarowanej ;)

Ale to oczywiście nie wszystko....

 Doszła również paczuszka od Anetki z blogu "Balerina szydełkowanie"   
za złapany licznik 6666 :D
Otrzymałam przecudowne kawoszki -przepiękne prawda :D oraz  herbatki :D
Dziękuję kochana za taki miły prezent z rana :*




16 komentarzy:

  1. Ależ ładne te podkładki, to cieniowanie wiele im daje! Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak cieniowanie dodaje im uroku wygladaja przecudnie :D

      Usuń
  2. Fajny prezent:-) Nic tylko pic kawusię:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi sa tak przeurocze że teraz żal mi ich używać, narazie wykorzystałam jako serweteczki :D

      Usuń
  3. super ze dzien sie tak dobrze zaczal :)
    a to cieniowanie dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak szkoda ze każdy taki być nie może :D

      Usuń
  4. Super ,że się podobają - serce rośnie ;)
    Zrobiłam 4 większe i 4 mniejsze , a tak dla Ciebie każda inna , nie wiedziałam jakie kubeczki masz u siebie.
    Pozdrawiam
    balerinka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach sa cudowne :D i takie piękne że żal ich pod kubeczki wiec robia za małe serweteczki :D

      Usuń
  5. Dzięki za wiarę w moje umiejętności i możliwości;) Jeśli masz ochotę dołączyć do zabawy - zapraszam, zasady są po to, żeby je nieco modyfikować na bieżąco;)
    Urocze podkładki, ale ja nie odważyłabym się ich użyć, byłyby zapewne jednorazowe, bez możliwości doprania;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana ale myślę że nie powinnam jednak, choć jestem pewna ze coś cudownego byś zrobiła :*
      Dlatego właśnie postanowiłam je narazie wykorzystać jako serwetuszki by jak najdłużej oko cieszyły :D

      Usuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)