piątek, 22 marca 2013

W morskiej otchłani, dłubanki i cos przepieknego

Na początek ostatnio zrobione kolczyki "W morskiej otchłani", oczywiście w mojej ulubionej formie huśtawek i w ciekawym połączeniu kolorystycznym kamieni ;) materiały to srebro oraz jadeity i ametyst :)


I trochę dłubanek zrobionych jakiś czas temu ;)  

Czapa z której jestem bardzo dumna :D znalazłam fajny i dość prosty wzór, i postanowiłam spróbować go wydziergać a przy okazji wykorzystać do zrobienia czapy , nie myślałam nawet, ze tak ciekawie to wyjdzie :D


 Powstał też kolejny energetyczny kubeczkowy komplecik prezentowy ;)


Oraz z kwiatowym motywem który poleciał do pewnej Izy ;)




oraz dwie opaseczki na gumeczce, brązowa była zrobiona dla siostry na imieniny, a że bardzo mi się spodobała to zrobiłam i dla siebie jedna ;)



I na koniec na deserek coś przepięknego co dostałam od Beatki  z blogu "Dłubanki Beaty" w wygranym candy . Chusta jest naprawdę przepiękna, zwiewna i jestem nią wprost zachwycona :D niestety ciężko jej piękno uchwycić na zdjęciach :) Beatko jeszcze raz dziękuję za te cudowności ♥ :) a was zapraszam w odwiedziny do Beaty ;)


32 komentarze:

  1. Prześliczne kolczyki, a na szydełku wychodzą Ci boskie rzeczy:)
    Gratuluję wygranej! Piękna chusta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana :D choć jeszcze nie umiem takich cudności jak ta piękna chusta ;)

      Usuń
  2. kubraczek na kubeczek jest cudowny! :) kolczyki piękne jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę,ze jestes wszechstronnie uzdolniona;)Nie tylko piękna biżuteria,ale też szydełkowe cudeńka;)Wszystko mi się bardzo podoba;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze mówię że umiem wiele rzeczy po trochu, ale tak naprawdę nic dobrze, tak to jest jak chce się wszystkiego spróbować ;)

      Usuń
  4. kolczyki są boskie! i fajne kubraczki:) a czapka rzeczywiście fajnie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie pracuje nad lampami w kolorystyce morskiej otchłani:) Kolczyki super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No patrz jaki zbieg okoliczności ;)

      Usuń
  6. kolczyki śliczne, takie subtelne
    komplecik energetyczny bardzo ładny,cieplutki a ten kwiatowy piękny - zazdroszcze obdarowanej
    opaski urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kto wie może uda Ci się złapać licznik i tez będziesz miała kubraczek na kubeczek ;)

      Usuń
  7. Kolczyki mają piękny kolor i kształt. Uwielbiam patrzeć na długie kolczyki, szkoda że nie mogę takich nosić! ;)
    A czapunia szydełkowa śliczniutka! Czy wzorem mogłabyś się podzielić, czy nie bardzo?
    Kiedyś coś próbowałam szydełkować, ale średnio mi to wychoodziło, jednak moje córcie cały czas czekają aż mama im czapeczki wydzierga :D
    A ja myślałam, że to pierścionki, a to opaski :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że nie możesz :/ zaraz poszukam wzoru i odezwę się na emaila ;)

      Usuń
  8. śliczne rzeczy robisz!
    ogrzewacz na kubeczek , podstawka i zakładka są wprost rewelacyjne!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki :D zakładka?! aaa chyba chodzi o ten kubraczek pokazany na płasko :D

      Usuń
  9. Kolczyki są cudne, zauroczona jestem Twoimi biżutkami! Muszę zacząć Cię namawiać na jakąś wymiankę ze mną hihii ;-)) Czapeczka świetna, sama bym wzorek łykła ;-)) Kubeczkowe wdzianka, piękne, takie wiosenne i energetyzujące! Gratuluję ślicznego prezentu ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana Ty tez robisz piękne rzeczy- ostatni szal cudowny, prześliczne broszki z organzy, i te cudne podkładki pod kubeczki..... wiec pomyślimy, pomyślimy ;)

      Usuń
  10. A mnie bardzo podobają się te opaseczki:) choć wszystko jak zwykle super:) gratuluję wygranej:)
    pozdrawiam i zapraszam cię serdecznie na moje candy:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, ależ Ty przepiękne rzeczy tworzysz! Te dzierganki! Czapka jest świetna :O
    I kolczyki, i wszystko. Jestem zachwycona :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Twoje malowane kubki tez są mega i nie tylko one bo robisz piekne rzeczy i malujesz cudnie- zazdraszczam talentu :D

      Usuń
  12. piękne kolczyki nie mogę się napatrzeć:) gratuluje talentów:) i te szydełkowe cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ach... Przepiękne są twoje prace. Bardzo mi sie podobają. Serdecznie zapraszam na Candy są super nagrody http://www.dolina-marzen.blogspot.com/2013/03/candy-na-otwarcie.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne kolczyki i urocze kubraczki na kubeczki :)))
    Miło mi, że chusta się podoba :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O podoba bardzo bardzo :D nawet okrywam sie nią w domu :D

      Usuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)