czwartek, 28 marca 2013

Święta święta...

Ja tak myślę że po prostu pogodzie chyba się  z świętami pomyliło, na Wielkanoc mamy śnieg, a na Wigilię śniegu było brak ;) 

U mnie świąteczne symbole w domu skromnie zawitały, poczyniłam małe słodkie  króliczki  (wzór znajdziecie TU ), które zawiesiłam na gałązkach forsycji :) a ponieważ hiacynty dawno już przekwitły to w kolorowa osłonkę włożyłam pisaneczki ozdobione kubraczkami które dostałam od Beatki :D




 A na zajączka dla chrześniaka przygotowałam małego Królisia, wzór znalazłam w necie ;) zaczęłam go robić miesiąc temu ;) ale ponieważ bardzo się namęczyłam nad wywijaniem tych małych łapek :/ golaska wrzuciłam do szafki, dziś sobie o nim przypomniałam i na szybko szyłam mu jeszcze kubraczek ;) na szczęście jakoś się udało :D



Tymi akcentami chciałam wam życzyć Wesołych Świat, smacznych, rodzinnych i oby ciepłych i słonecznych ;) Buziaki kochani :*

17 komentarzy:

  1. witaj:)
    Twój króliczek jest śliczny, zdecydowanie lepszy niż oryginał
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wielkanoc jak nie Wielkanoc... a lany poniedziałek chyba lodem:P Fajne króliczki:) Nawzajem Wesołych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. co do śniegu na święta to jak kiedys przeczytałam w internecie "chcieliście białe święta - ale nie powiedziliście które" ;p

    królisie urooooooocze :) i tak fantastycznie kolorowe

    zajączek na zajączka wyszedł bardzoo ladnie, fajne stonowane kolorki i modne porteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo sympatyczne zajączki poczyniłaś! Króliczek również bardzo fajny ;-))
    Dziękuję i również życzę Wesołego Alleluja ! ;-))

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem pod wrażeniem królisia:)Jest przepiękny!
    Szydełkowymi zajączkami chętnie się poczęstuję;)
    Tobie też życzę pięknych i słonecznych świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzieki kochane ;)kurcze miało być słońce... nie wiem jak u was ale u mnie znowu śnieg :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Kinguś te szydełkowe królisie są poprostu prześliczne! Królik tilda też Ci wyszedł całkiem, całkiem:) Taaaa u mnie też śnieg:(
    Życzę Ci kochana spokojnych świąt:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Króliczki są śliczniaste i dzięki nim mały, wiosenny akcent zawitał do twojego domu. A u mnie nic, jakby świąt nie było. Za oknem zima, w sercu znużenie... :/
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne ozdoby a króliś dla chrzesniaka przecudnyy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo piękny królik:) U mnie właśnie sypie śnieg a i na ziemi już go sporo leży:( Wesołych Świąt Ci życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No właśnie przez ten leżący i padający śnieg Świat w ogóle nie czuć :/ ja juz chce zieleń, che poczuć zapach koszonej trawy , zrobić pierwszego grila... :/dziś pocieszam się robieniem tradycyjnie baranka a nawet trzech z masełka do święconki, objadam sie muffinami bananowymi i napawam się widokiem Cotton ball lights-em którego wygrałam ostatnio na Fb i dziś przyszedł kurkierem ;) ale nadal jakoś mi tak mdło :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaki cudny królik:)ta czapa daje mu uroku:)a ja tez dziś dostałam od siostry szydełkowe zające:)są świetne:)pozdrawiam i życzę Ci kochana Zdrowych spokojnych świąt i dużżżo weny twórczej. A tak na marginesie wszyscy mi zazdroszczą tych serduszek miedzianych:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kingo, bardzo śliczne te kolorowe króliczki, takie słodziaki!
    Ciepłych, radosnych Świąt Ci życzę! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczniutkie szczególnie te małe króliczki, może sb jeszcze dzisiaj zrobię takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Małe króliczki cudneee ;)
    malwa1997.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale czadowy Zając, właśnie szukam wzoru na podobnego:) Super blog, będę zaglądać częściej. Małe króliczki też fantastyczne - nie sądziłam, że można coś takiego na szydełku zrobić:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Brawo malutkim króliczkom!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)