niedziela, 24 marca 2013

Pseudonim artystyczny...


Zawsze chciałam mieć swój pseudonim artystyczny  tylko nigdy nie wiedziałam jaki sobie nadać, myślałam o Kika bo tak wołała zawsze na mnie siostra, ale taki już istnieje w światku biżuteryjnym ;) chrześniak woła na mnie Kaka, no ale to kojarzy mi się akurat z kaczka ;)
Często używam pseudonimu KLAMAJA , ja wiem z skąd nazwa się wywodzi i potem wam zdradzę ;)


......a teraz mi pomóżcie i napiszcie  szczerze, co Wam na myśli przywodzi nazwa 

 "klamaja"

 z czym wam się kojarzy??

ciekawe czy komuś z was kojarzy się z słowem od którego to się wzięło ;)  


Edit. 
Już wam zdradzę skąd to się wzięło, bo wyniuchała to Kasia "Fabryka pomysłów".
klamaja czytaj kłamaja  
tak bardzo bardzo dawno temu powiedział na mnie mój Tż kiedy go w coś wkręciłam, nie powiedział kłamczucha, oszustka tylko no właśnie kłamaja , słówko to tak bardzo mi się  spodobało że zostało ze mna na długo.

I ponieważ mnie kojarzy się to słowo z kłamstwem, dlatego nigdy do końca nie byłam przekonana by używać tego słówka jako pseudonimu, bym nie kojarzyła się nikomu źle, tym bardziej że to słowo jest przeciwieństwem mojej osóbki, bo nienawidzę kłamać , mącić i oszukiwać bo staram się być uczciwą osóbką ... czasem chyba nawet za bardzo  ;)
Mam nadzieje że jednak Wam -klamaja będzie kojarzyła się dobrze i miło :D


32 komentarze:

  1. Mi się kojarzy z klamrą ;) I pszczółką Mają ;) Klamra w kształcie pszczółki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem dlaczego,ale dla mnie jesteś Kłamaja;))Tak mi jakoś łatwiej mówić,a przez to niestety kojarzy mi się z jednym....;))
    Faktem jest ,że pseudonim wyszukany i oryginalny;)Ciekawa jestem skąd faktycznie się wywodzi:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak oryginalny to na pewno bo jest to nick który nigdy nie jest zajęty, bo nie ma takiego drugiego :D Obiecuje niedługo zdradzić z kad się to wzięło ;)

      Usuń
  3. Kaka to mi przywodzi na myśl bardzo smaczny owoc ;)
    A klamaja, hm... z niczym mi się nie kojarzy ale muszę przyznać że nick jest fajny i oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kaka z owocem hmmm ciekawe :D

      Usuń
    2. Naprawdę, kaka to jest taki bardzo smaczny owoc ;3 Polecam spróbować

      Usuń
  4. a mi się kojarzy z klamotami, w końcu proces twórczy wymaga zgromadzenia wokół siebie wielu materiałów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe o to skojarzenie bardzo mi się podoba hehe :D

      Usuń
  5. To najtrudniejsze dla mnie, pseudonimy nicki...zawsze miałam z tym problem. Swój wymysliłam od pierwszych liter imion, mojego i moich córek. A i tak wydaje mi się jakiś dziwny!
    Kaki to smaczne owoce, ale kaka to z kaczką mi się kojarzy :)
    A może KiWa?
    A Klamaja...hmmm...Kla...jakaś tam...Maja :) Że poczatek nawiska o! :D Ale Ty jesteś Kinga...
    Jakieś przekleństwo w stylu chole.. jas..a! Klamajasta i zostało Klamaja...
    Próbuję zgadnąć, ale kiepsko mi to wychodzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyżby Monika, Roksana i Marta , przyznam że ciekawy pomysł miałaś z tym połączeniem :D Kiwa tez nad tym myślałam ale kojarzyło mi się z kiwaniem , mogło by być jeszcze waki ale dziwnie to brzmi ;)

      Usuń
    2. Prawie zgadłaś! Zamiast Marty Malwina ;)
      A wiesz ta KiWa to nie wiem czy już nie istnieje, bo coś mi się o uszy obiło.

      Usuń
    3. Roksana i Malwinka o wiele ładniej brzmią razem :D

      Usuń
  6. Ciekawe, ciekawe ...
    klamaja, kłamliwa Maja;)

    Eeee... to nie może być to, poddaję się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wygrałam, wygrałam :D:D:D ???

      Usuń
    2. W nagrodę dostaniesz rózgą po dupie :P hihi ;)

      Usuń
  7. Ciekawa historia... Powiem szczerze, że zazdraszczam Wam fajnych pseudonimów. ;-)) Na początku miałam Oaza ale okazało się że istnieje blog o takowej nazwie więc z niego zrezygnowałam. I nickiem stała się nazwa blogu, mojej pracowni....
    Twój pseudonim kojarzy mi się bardzo przyjemnie! ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie z tymi nazwami zawsze ciężko :/ a właśnie tak kukam... i Ty Wielkopolanka, a z jakiej części?? :D

      Usuń
    2. ok. 28 km za P-niem w str. Gniezna a Ty ? ;-))

      Usuń
    3. To ja po drugiej stronie Poznania ;) miedzy Lesznem a Kościanem

      Usuń
    4. Hahaa! Tośmy Poznańskie sąsiadki ;-))

      Usuń
  8. Absolutnie bym na to nie wpadła:P Mi tam się kojarzy z Mają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przegapilam licznik.... Mam 7871.... Troche daleko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapraszam na moje Candy!
    http://koziolekhobby.blogspot.de/2013/03/candy-nr-ii.html

    OdpowiedzUsuń
  11. hehe dobre mi się skojarzyło podobnie jak izzy:)fajnie że to wyjaśniłaś bo powiem ze się kilka razy zastanawiałam:)ja też się myślałam nad swoim,i większość myśli że katy to z obcego języka skrót mojego imienia katarzyna ale nie bo to po prostu pierwsze dwie litery imienia i nazwiska, a art to już wiadomo;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na początku myślałam że Twoje coś z kotem ma wspólnego ;)

      Usuń
    2. hehe ale koty też uwielbiam,wiec 3 w 1:)

      Usuń
  12. Ja mam dziwne skojarzenia i mnie klamaja skojarzyło się z plasteliną xD

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)