środa, 20 marca 2013

Moje skarby :D

Musze się wam pochwalić skarbami jakie otrzymałam w ostatnim czasie :D


Od Moniki z blogu Seszenowe tykwy - na który uwielbiam zaglądać, otrzymałam nasionka trzech odmian tykwy, z których Monia tworzy przepiekne lampy.





Następnie wygrana od Moniki z blogu Kuferek marzeń, otrzymałam piękne kolczyki które niesamowicie się mienią oraz mała niespodziankę :D śliczna zawieszkę i trochę przydasi :*





Oraz moje prezenty wymiankowe :D



Od Kasi z blogu Art-katy, otrzymałam w prywatnej wymiance przecudowne prezenty i napatrzeć się na nie nie mogę :D przepiękny adresownik z kocikami, przecudne małe pudełeczko na jakiś skarbik ;), kocikowe klamereczki, zakładeczka, a wszystko było pięknie zapakowane :D byłam oczarowana ta paczuszka :D :*
a TUTAJ u Kasi na blogu możecie zobaczyć adresownik w całej okazałości :D





Oraz w kolejnej prywatnej wymiance otrzymałam przepiękną wpinkę do włosów wykonaną bardzo pracochłonna techniką przez Kingę  - "Wisteria Garden", jest naprawdę nieduża i bardzo precyzyjnie wykonana :D 



DZIEWCZYNY DZIĘKUJĘ WAM PRZEOGROMNIE ZA TAKIE CUDOWNOŚCI :D

24 komentarze:

  1. super wymianka, wpinka jest przepiekna !

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj, masz rację! jest się czym chwalić:) szczególnie przypadły mi do gustu małe spinacze z kotkami:D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klamereczki są przeurocze, a każda ma inna mordkę no i już wszystkie wczepiły się w mój piękny adresownik :D

      Usuń
  3. wszystko jest przecudowne, jednak najbardziej zachwyciła mnie wpinka do włosów - jest piękna! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpinka jest bajeczna, na żywo wydaje się taka krucha i delikatna :)

      Usuń
  4. Cuda! Zazdroszczę, a najbardziej tej wpinki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ciesze się że Ci się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak podoba i to bardzo bardzo <3

      Usuń
  6. wow wpinka cudowna:D reszta prezencików wymiankowych też niezmiernie mi się podoba:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne skarby otrzymałaś! Zaciekawiły mnie te tykwy, lecę zajrzeć ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam w imieniu Moniki bo lampy tworzy niesamowite :D

      Usuń
  8. Super wymiana ;)
    Aż szczęście błyska z Twoich zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak szczęśliwa jestem przeogromnie :D tyle cudownych prezentów w krótkim czasie :D

      Usuń
  9. no...no...no jaki wysyp cudowności :)
    Lampę z tykwy posiadam i uwielbiam, z przyjemnością zobaczę te, które robi Monika.
    Pozdrawiam ☼

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałe rzeczy otrzymałaś ;-)) misterność zapinki do włosów jest cudna ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze nie możesz zobaczyć jej na żywo jej na żywo ;)

      Usuń
  11. Świetne prezenty:) No ta wpinka ekstra:)
    Przy okazji dziękuję za reklamę mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoje cuda zareklamuje zawsze z chęcią, zasługują na choć chwilkę uwagi :D :)

      Usuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)