poniedziałek, 25 marca 2013

Licznik złapany


No to zabawa z licznikiem zakończona, choć nie obyło się  bez niespodzianek. 
Przykro mi że nie zostało to potraktowane przez niektórych jako fajna zabawa i zagrali nieuczciwie , tym bardziej ze nagroda była bardzo symboliczna.
 Nie będę wskazywała palcem ,mam tylko nadzieje ze osoba ta ,weźmie to sobie do serca i zmieni swoje postępowanie.

 Kochani  -wszystkim bardzo dziękuję za udział w zabawie :)

Zwyciężczynią okazała się AniaN ....gratuluję :)


11 komentarzy:

  1. polowałam i polowałam i sie nie udało ...gratulacje dla Ani :)

    ... a ja juz się cieszę na to co Ty wiesz, że się cieszę ;P ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez sie ciesze ze ty się cie cieszysz na to co ja wiem że się cieszysz ;):P

      Usuń
  2. Aj, a tak wczoraj polowałam....;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje! Ja tez polowalam i sie nie udalo:D A te niespodzianki to pewnie jakas osoba klamaja tzn klamala (:D), ze zlapala i zdjecie przerobila?? Jak tak to juz nie pierwszy raz to sie zdarza.... Pozdrawiam i na candy zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo się cieszę i bardzo dziękuję :)
    Pozdrowionka ☼ cieplutkie

    OdpowiedzUsuń
  5. gratulacje dla AniaN :) ja całkiem zapomniałam :( ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przegapiłam:(
    ale mam na kompie zapisaną zrzutkę ekranu z liczbą wyświetleń u ciebie 6666 :):):)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)