środa, 13 marca 2013

Komu piekne srebrne kolce :D

Tym razem to nie zabawa u mnie- a u mojej cudnej Kaśki vel maueczarne  z którą dzieli nas mnóstwo kilometrów bo mieszkamy po  przeciwnej stronie Polski :/ ale łączy nas wspólna pasja :D

Do wygrania u Niej na facebookowym fanpagu przepiękne długie kolczyki z srebra i kryształów Swarovskiego :D już na zdjęciu widać jak pięknie się mienią :D
Polecam i zapraszam do niej na słodkości ;) śpieszcie się bo zabawa potrwa tylko do pierwszego dnia wiosny ;)




* zdjęcie zapożyczone z blogu maueczarne.blogspot.com

9 komentarzy:

  1. Kinia dziękuję za reklamę :* jak zawsze nieoceniona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niestety nie posiadam fb więc ominie mnie ta szansa :(
    p.s. czy dobrze widzę czy ktoś zmienił swoje zdjęcie,proste włoski zastapiły fale? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fb teraz wszędzie :/
      Jaka spostrzegawcza bestyjka ;)zastąpiłam trochę aktualniejszym bo tamto było z przed dobrych paru lat ;)

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już dołaczyłam na fejsie, śliczne te kolce! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję kochani za odwiedziny a przede wszystkim za wszelkie komentarze i opinie- również te negatywne ;)